• Svar på tråden BF juli 2017
  • vertias
    joss92 skrev 2016-10-28 20:04:52 följande:

Grattis! Vi väntar också första barnet :) förstår dig jag är också såå nervös, mycket blandade känslor. Nervös och förväntansfull på en och samma gång.. Jag har köpt vitamintabletter från apoteket för gravida, hoppas på att de gör gott som tillskott! 

Grattis själv! Så roligt :D Ja jag vill bara att tiden ska gå fort så man är förbi vecka 12. Har du några symtom? Jag har typ "mensvärk", ont i äggstockarna och ont i brösten! Inget illamående och så än, men de kanske kommer :) vad äter du för vitaminer? Jag har ätit folsyra i snart två månader så hoppas de gett en bra "grund" :)
  • CharlotteG
    frestelsen skrev 2016-10-29 07:19:44 följande:

Jag är så jäkla pinknödig så vakna kl 2 o höll på att kissa på mig;) sen vid 5 o va lika pinknödig igen;) fan får skaffa blöja snart

Haha usch ja skoja inte xD! Elr sätta in en toa på rummet eller något x)! Springer också så och kissar....! Dock har jag svårt för somna om -.-'. Lyckas du somna om eller hur är det med sömnen :P?
    C
  • mammsen79
    ShadowsTrixie skrev 2016-10-28 23:32:58 följande:
    Då ansluter jag väll mig till gruppen här också då !

GRATTIS till alla er som plussat

Sista mens första dag 26/9

BF 3/7-2017 

2 barn sedan innan,
    Flicka född 2003

Pojke född 2006

"Plussade" 19/10 på blodprov som visade HCG 28

20/10 Clearblue digitalt med veckoindikator 1-2 veckor

24/10 Clearblue digitalt med veckoindikator 2-3 veckor

Fått missfall tidigare, men nu har vi inte blivit gravida på flera år & nu känns det väldigt annorlunda så vi hoppas lilla "räkan" bestämmer sig för att stanna

Drömt 4 ggr nu att jag väntat tvillingar .

Symtom :

Halsbränna
    Sura uppstötningar
    Trött men kan inte sova ordentligt

Gasig

Värk i hålfötter, höfter & ryggslut

Skickade vänförfrågan till dig Lina för FBgruppen
    Grattis
  • mammsen79
    Anderssonathalie skrev 2016-10-29 00:34:15 följande:

Hej! Ja har äntligen fått ett plus efter 10 månaders försök, så nu är lyckan total! ???? det är mitt första barn och det är beräknat till den 2:a Juli ????

Grattis
  • frestelsen
    CharlotteG skrev 2016-10-29 07:37:09 följande:

Haha usch ja skoja inte xD! Elr sätta in en toa på rummet eller något x)! Springer också så och kissar....! Dock har jag svårt för somna om -.-'. Lyckas du somna om eller hur är det med sömnen :P?

Haha nä svårt o somna om med.. kanske därför dagarna känns då här

• CharlotteG
    frestelsen skrev 2016-10-29 07:47:30 följande:

Haha nä svårt o somna om med.. kanske därför dagarna känns då här

Haha om! Hoppas dock man hinner få lite mer sömn innan lillen kommer haha!
    C
  • Anderssonathalie

Såå mysigt med alla plus! :) Hur mår ni? Själv har jag helt galet ömma bröst och somnar som en ovaggad bebis närsomhelst på dygnet haha!! :'D

• Glädje

bim idag och pluss med cb digitala idag och några cb innan det (allvarligt testmissbrukare) ;)

Detta är (om allt går vägen) bäbis nr 3!

Oplanerad och vi som inte skulle ha fler.. :P

Hur berättar man för maken? Spricker snart å måste berätta för honom men vet inte hur.. Han är väl inte suuper sugen på en trea, men fullt medveten om att det kunde bli så iom oskyddat sex... så känner att jag måste berätta det på något otroligt bra sätt haha tips?

Svar på tråden BF juli 2017