BF juli 2017
Någon annan som har plussat nyligen med BF juli och vill följas åt?
Någon annan som har plussat nyligen med BF juli och vill följas åt?
Är det någon som har ringt barnmorskan för inskrivning osv än? Jag kom på att jag nog får göra det i veckan trots att jag bara är i v 3+4 än. Minns att förra gången vi skulle få sommartid så ville dom att man ringde så snart som möjligt för att det var så tight om tider redan.
Jag ringde idag och fick tid först om en månad. Vet inte om det är lång tid eller inte? Minns inte hur det var med min första. Antar att en kanske inte får komma tidigt om det är andra barnet.
Och växtvärk/molvärk har jag också (Är också i vecka 5). Dock kommer det och går. Är det så för er också?
Grattis till alla plus!
Jag skrev i början på tråden, men fick lite blod på pappret samma dag och tänkte det var kört denna gången också... (Två missfall innan, april och förra månaden).
Idag såg testet ut såhär och det stämmer bra med tiden.
Varenda toabesök är ångestframkallande
Och jag tror att det ska komma blod, men jag hoppas detta lilla frö vill stanna nu..
Inga symptom förutom lite ont i magen, kände av en släng av illamående nu i eftermiddags, men inget mer...
Åh, snälla alla, håll tummarna att det stannar nu!!
Plussade idag och har BF den 3 Juli enligt uträkningar!
Andra barnet, vår son är 7,5 år så det blir en liten sladdis ;). Men så är det när man vill gå färdigt högskolan och få jobb innan :P

Jag ringde idag och fick tid först om en månad. Vet inte om det är lång tid eller inte? Minns inte hur det var med min första. Antar att en kanske inte får komma tidigt om det är andra barnet.
Och växtvärk/molvärk har jag också (Är också i vecka 5). Dock kommer det och går. Är det så för er också?
Grattis till alla plus!
Jag skrev i början på tråden, men fick lite blod på pappret samma dag och tänkte det var kört denna gången också... (Två missfall innan, april och förra månaden).
Idag såg testet ut såhär och det stämmer bra med tiden.
Varenda toabesök är ångestframkallande
Och jag tror att det ska komma blod, men jag hoppas detta lilla frö vill stanna nu..
Inga symptom förutom lite ont i magen, kände av en släng av illamående nu i eftermiddags, men inget mer...
Åh, snälla alla, håll tummarna att det stannar nu!!
Plussade idag och har BF den 3 Juli enligt uträkningar!
Andra barnet, vår son är 7,5 år så det blir en liten sladdis ;). Men så är det när man vill gå färdigt högskolan och få jobb innan :P
Tjosan!
Japp. Plussade idag. Lätt chocktillstånd då jag inte trodde det skulle ta sig.
Jag fick tid 3 veckor efter att jag ringde barnmorskan. Ska dit nästnästa vecka. :)
Har bf 2:a Juli enligt uträkning i appen. Är mitt första barn, så nervös och nojig att hjärtat fortfarande slår.
Jag fick tid 3 veckor efter att jag ringde barnmorskan. Ska dit nästnästa vecka. :)
Har bf 2:a Juli enligt uträkning i appen. Är mitt första barn, så nervös och nojig att hjärtat fortfarande slår.