BF JULI 2017
Någon mer som plussat med BF i juli? :D
Någon mer som plussat med BF i juli? :D
Massa molande och illamående här redan, brukar inte komma så här tidigt! Är det åldern som spökar? Så sjukt trött med. På riktigt så somnar jag nästan på jobbet...får se hur länge detta kan döljas...Ingen misstänker något än vad jag vet iaf!
Vet inte heller hur eller när vi ska berätta, vill vänta lite så den blir större samtidigt vill man ju berätta för syskonen på en gång!
På jobbet blir det lite knepigt då en annan snart går hem pga graviditet och dom retat mig och frågat när vi ska ha en till...jaja det märker dom tids nog :-P
Någon mer som inte känner så mycket? Är så nojjig...
Bröstvårtorna har börjat göra ordentligt ont, och molvärk har jag rätt mycket emellanåt.... Men inte mycket mer...har haft lite lätt illamående från o till, men inget idag.
Imorgon går jag in i vecka 6....
Någon mer som inte känner så mycket? Är så nojjig...
Bröstvårtorna har börjat göra ordentligt ont, och molvärk har jag rätt mycket emellanåt.... Men inte mycket mer...har haft lite lätt illamående från o till, men inget idag.
Imorgon går jag in i vecka 6....
Det tär verkligen på en att få missfall och förhållandet tar lite stryk emellanåt, men längtan efter ett till barn är för stor för att ge upp!
Tanken är att vi berättar för syskonen efter rutin ul...OM det går att dölja. Vi får se...ni då?
Ja här är det tröttheten, sinnesförvirringen, bröst som gör ont, kissnödigheten och molvärken som trycker på som skvallrar om att något är på g....Ingen mer än sambon vet och han har inte sagt ett ord om det sen i fredags. Ja nu var det mest jag som ville ha ett till barn men är man då helt ointresserad av att ett barn, hans barn, håller på att bakas? Sånt fascinerar och stör mig....tredje gången gillt tänkte jag och alla diskussioner vi haft om detta innan... suck....sa jag att jag har humörsvängningar oxå.... :-/
Jag plussade för en vecka sedan. Har inte riktigt tagit till mig än att jag och min sambo ska få barn. Är fortfarande livrädd för att få missfall. BF kring den 8/7
Sitter på akuten nu, haft värk långt ner i magen konstant sen igår kväll. Vaknade nu med samma värk och när jag var på toa så kom en brun slemmig sträng. Ringde 1177. Kan vara utomkved eller missfall på g. Hoppas på inget men svårt att tro att det inte är något. Så typiskt.... fan med.....
Sitter på akuten nu, haft värk långt ner i magen konstant sen igår kväll. Vaknade nu med samma värk och när jag var på toa så kom en brun slemmig sträng. Ringde 1177. Kan vara utomkved eller missfall på g. Hoppas på inget men svårt att tro att det inte är något. Så typiskt.... fan med.....
Jag plussade för en vecka sedan. Har inte riktigt tagit till mig än att jag och min sambo ska få barn. Är fortfarande livrädd för att få missfall. BF kring den 8/7