• jagkan

BF vår/sommar 2017 efter IVF

typjag skrev 2016-11-24 21:21:29 följande:
    Ja det är ju så! Man är så otroligt glad å känner sog hemsk som ens vågar klaga... va? Svarta katter? Va e de?
    salt lakrits, i tablettask. Man skall ju int eäta för mycket lakrits, men en eller två bitar har hjälpt mig, och som sagt, lätt att ha en i fickan.

mina symptom har börjat att avta nu, jag vet ju bättre att det går upp och ner, men det betyder ju inte att man blir orolig till tusen. sitter och funderar på om jag skall vänta till ul den 8e, eller om jag skall göra ett privat ultraljud bara för att se hur allt ser ut...
  • jagkan
    hope88 skrev 2016-11-25 12:05:53 följande:
    Vilken vecka kommer du vara i den 8e vid ul? Förstår känslan av att vilja kolla innan. Det är så jobbigt att bara gå här utan att veta.
    jag kommer vara 8+1, alltså vecka 9. Just nu är jag 6+2, vecka 7.
  • jagkan
    typjag skrev 2016-11-25 12:20:34 följande:
    Å jag är 6+3 , så nära! Alltså jag tror kroppen kan välja sig också va? Mot hormonerna? Då vore de ju inte konstigt att man kände lite mindre ..
    javisst, och som sagt, jag vet ju bättreCool jag hoppas ju att det är så, sedan blir man ju lite nojig för man är äldre och överviktig.
  • jagkan
    chbw skrev 2016-11-25 15:34:57 följande:

1.5 timme till ultraljudet nu. Så himla nervös så jag bet inte riktigt vad jag ska ta mig till... vill bara att bubblan ska finnas där inne.

Lycka till!!! Det går säkert bra!
  • jagkan
    chbw skrev 2016-11-25 15:34:57 följande:

1.5 timme till ultraljudet nu. Så himla nervös så jag bet inte riktigt vad jag ska ta mig till... vill bara att bubblan ska finnas där inne.

hur har det gått??
  • jagkan
    chbw skrev 2016-11-26 19:22:33 följande:
    hope88 skrev 2016-11-25 15:54:59 följande:

Hoppas verkligen att bubblan lever och har det gott där inne! <3 Lycka till håller tummarna så så hårt!

Hade tänkt svara igår men vi blev upptagna med att fira och sen somnade jag så tidigt och idag har vi vart på dop hela dagen!

Men! Bubblan låg därinne, på rätt ställe och med ett litet litet pickande hjärta! :D <3
    åh vad roligt!!!! grattis!!!!!
  • jagkan
    hope88 skrev 2016-11-29 10:10:52 följande:
    Det går bra tror jag :) Magen växer och v16 imorgon. Väntar in rul 23/12 hoppas allt ser bra ut! Hur mår du?
    åh så snart, och alldeles innan jul också! hoppas att allt går bra! När hade du det sista ultraljudet?

här är det ok, lite kramp och illamående hit och dit, men det får man ta! har inskrivning imorgon och ultraljud nästa torsdag, så vi får se hur det går då.
  • jagkan

är det någon som vet vad som gäller om man vill duscha varmt? Fryser jämt och ständigt!

• jagkan
    chbw skrev 2016-11-29 12:59:14 följande:
    hemma från jobbet pga illamående. Var på vc idag och fick medicin. Tyvärr fel sort så ska höra med bm. Väntar på inskrivning 22/12. Väntar också på att bm ska ringa upp o se om det är möjligt att få ett ultraljud i samband med inskrivningen :) 
    hur är det själv?
    usch vad jobbigt! Hur är illamåendet, är det bara en känsla att du mår illa eller får du upp något? Idag var mitt illamående som värst hittills, det kommer nära tills man tycker att man behöver springa på toa, sedan så dämpas det när man sitter och knaprar salta kex eller något, men gick aldrig riktigt över idag. känslan fanns alltid där och gick upp och ner hela tiden. Annars är det ok, lite kramper och ilningar och onda bröst. Inskrivning för oss är på torsdag.
Svar på tråden BF vår/sommar 2017 efter IVF