• Jenny 18

Hur smakar sperma? endast kvinnor

Hej

Jag är en tjej 18 år, min kille och jag älskar sex mycket. Har honom ofta i munnen och han vill komma i min mun, jag har inte vågat då jag inte vet hur det smakar eller om det är farligt. Hur smakar det? Är det farligt?

• Svar på tråden Hur smakar sperma? endast kvinnor
  • Aikido

Till er som gör det i bilen - glöm inte veva ner rutan om ni inte gillar det.

• Anonym (Kukexperten)

De flesta smakar antingen något av följande alternativ. (Har sugit en del kuk)

1.nästan ingenting förutom en svag sälta.
    2. Väldigt "starkt" nästan brännande och syrligt i gommen/halsen mot näshålan. Ofta lite fiskaktig smak.

De flesta smakar nr 3.
    Väldigt löskokt ägg, salta detta lite så har du nästan exakt spermasmaken som de flesta smakar.

Konsistensen är ungefär som löskokt ägg, ibland mer rinnande, ibland mer slajmigt. Den är ljummen.
    Happy sucking ;)

• Pussan

Den bästa kryddan är ju tanken att du får det i munnen för att din killer är så j----- kåt på dig

• Tom Araya
    Anonym (Kukexperten) skrev 2016-11-20 20:07:57 följande:

De flesta smakar antingen något av följande alternativ. (Har sugit en del kuk)

1.nästan ingenting förutom en svag sälta.
    2. Väldigt "starkt" nästan brännande och syrligt i gommen/halsen mot näshålan. Ofta lite fiskaktig smak.

De flesta smakar nr 3.
    Väldigt löskokt ägg, salta detta lite så har du nästan exakt spermasmaken som de flesta smakar.

Konsistensen är ungefär som löskokt ägg, ibland mer rinnande, ibland mer slajmigt. Den är ljummen.
    Happy sucking ;)

Löskokt ägg, menar du gulan då? Är det inte jämförbart med konsistensen på rå äggvita?
  • Anonym (Nja)

Suger gärna min man o han får spruta i min mun men tyvärr smakar han inte gott o har ofta lite klumpig spwrma. Hade gärna svalt vilket han drömmer om men spottar ut .

• Tom Araya

Smaken lär gå att påverka.

Lär ge bättre smak:
    -Bär och frukt eller drycker, gärna söta. Särskilt brukar annanas och lichi-frukt omnämnas.
    -Bra vätskebalans.

Lär ge sämre smak:
    -Dålig vätskebalans.
    -Alkohol, i synnerhet öl.
    -Tobak.
    -Starka kryddor som exempelvis vitlök.
    -Efter att redan ha kommit två, tre gånger samma dag.

Sannolikt behövs en viss mängd av ovanstående för att ge märkbar skillnad och troligen krävs även ett ental timmar, kanske ett helt dygn innan vissa av dessa ger genomslag.
    Vill du prova hur exempelvis söta frukter påverkar bör han äta mycket sådan under kanske ett par, tre dagar innan.

Sperman blir tjockare med tiden (alltså om han inte kommit på flera dagar) och vissa har svårare med den tjockare konsistensen. Smaken lär kunna bli mer koncentrerad och fränare om han kommit många gånger på senare tid (typ samma dag och kanske även dagen innan).
    Hurvida smaken påverkas av att han inte kommit på många dagar (4-5 dagar eller mer) vet jag inte, men det kanske någon annan har erfarenhet av.

Jag har hört från tjejer som inte gillar smaken att de har som knep att ta emot djupt inne i munnen och svälja direkt.

• Tom Araya
    Anonym (Nja) skrev 2016-11-20 22:28:52 följande:

Suger gärna min man o han får spruta i min mun men tyvärr smakar han inte gott o har ofta lite klumpig spwrma. Hade gärna svalt vilket han drömmer om men spottar ut .

Smakar det mindre om du tar emot i munnen men spottar ut istället för att svälja?
  • Anonym (hej)

Tycker inte det smakar så mycket. Lite beskt kanske? Det är mest konsistensen som är lite udda. Ser alltid till att få sprutet långt ner i halsen så slipper jag ha det på tungan. o så är det bara att svälja Glad

• Anonym (O.oo)
    Anonym (47yo-tuppruskare) skrev 2016-11-20 18:24:24 följande:

Minns när jag som 12åring sög av en några år äldre kompis
    (Är man och alltid varit hetero men det var rätt galen tid då)
    Tyckte att det mest smakade neutralt, lite salt kanske lite umami
    kladdigt var det iallafall.

Ingen tid kan vara så galen så att man tar en kompis penis i munnen och sväljer dennes säd. Fy fabian så äckligt!! Nu går jag och kräks....
  • Anonym (47yo-tuppruskare)
    Anonym (O.oo) skrev 2016-11-21 13:32:10 följande:
    Ingen tid kan vara så galen så att man tar en kompis penis i munnen och sväljer dennes säd. Fy fabian så äckligt!! Nu går jag och kräks....
    Det var väl egentligen mer en våldtäkt, inget jag ville eller njöt av det minsta, har aldrig gjort något sådant mer å kommer aldrig det heller.å nu tycker jag precis som du. Nåja, Jag kunde iallafall tillföra tråden med en smakbeskrivning.
Svar på tråden Hur smakar sperma? endast kvinnor