• Jenny 18

Hur smakar sperma? endast kvinnor

Hej

Jag är en tjej 18 år, min kille och jag älskar sex mycket. Har honom ofta i munnen och han vill komma i min mun, jag har inte vågat då jag inte vet hur det smakar eller om det är farligt. Hur smakar det? Är det farligt?

• Svar på tråden Hur smakar sperma? endast kvinnor
  • Mankan75
    Anonym (...) skrev 2017-03-16 11:01:37 följande:
    Kan ju vara så att männen i denna fråga har ett visst egenintresse att inte vara så objektiva i frågan. Min sperma t.ex. smakar som ett bättre årgångsvin.
    Jag tror faktiskt de flesta killar smakat på sin egen sperma. Är nog ett fåtal som inte gjort det. Sen är det nog inte många som skulle erkänna det. Menar inte att ta hela satsen i munnen men en droppe på fingret typ. 
  • Anonym (...)
    Mankan75 skrev 2017-03-22 15:48:47 följande:

Jag tror faktiskt de flesta killar smakat på sin egen sperma. Är nog ett fåtal som inte gjort det. Sen är det nog inte många som skulle erkänna det. Menar inte att ta hela satsen i munnen men en droppe på fingret typ. 

Tror det också. Jag har i alla fall smakat den, först lite o sen hela laddningen. Ville uppleva ungefär samma som tjejen får, för att själv bilda mig en uppfattning om hur det är helt enkelt. Jag skulle nog klassa mig egen sperma som närmast helt smaklös, lite som om man blandat gelatin o vatten o fått den ojämnt tjock.
  • KyrieEleison
    Anonym (Undrar) skrev 2017-03-22 12:53:41 följande:
    T.ex. mer än var tredje sextillfälle. Alternativt varje vecka. Hur ofta tar han din?
    Ingen av oss sväljer, men jag får ofta lite i munnen ändå.
  • Mankan75
    Ett tips för den tjej som är nyfiken att smaka men som kanske inte vill ha hela satsen i mun... låt killen spruta på dig, t.e.x magen, brösten och sen kan du efteråt smaka om du vill och själv styra hur mycket osv. Då kan du sen med gott samvete säga att du inte gillar / gillar det. Flört

• Anonym (Kim L)

Den man som vill att kvinnan ska svälja bör nog smaka på sin egen sats så han vet vad han ber om. Samma sak gäller analsex. 

• Anonym (Provat)
    Anonym (Kim L) skrev 2017-03-24 14:27:51 följande:

Den man som vill att kvinnan ska svälja bör nog smaka på sin egen sats så han vet vad han ber om. Samma sak gäller analsex. 

Jag har provat, inget fel med det, varför vill inte min fru? Flört
  • Anonym (Hen)

Varför riktar du dig enbart till kvinnor? Män kan väl också suga av varandra och de har väl smaklökar precis som kvinnorna?

• Mankan75

Kan bara hålla med. Man kan inte kräva nått av andra om man inte själv är beredd att testa. "been there, done that, got the T-shirt" Flört
  • Anonym (tranbär)
    Ja, är det ett sådant upplägg så köper jag det...men tänk om man hade gjort så med allt i en relation...:/
  • Anonym (Undrar)
    Mankan75 skrev 2017-03-24 14:49:42 följande:
    Kan bara hålla med. Man kan inte kräva nått av andra om man inte själv är beredd att testa. "been there, done that, got the T-shirt" Flört
    Jag har smakat min egen. Inte så behagligt, men om jag var kvinna eller homosexuell skulle jag nog ta sperman om det var viktigt för mannen.
Svar på tråden Hur smakar sperma? endast kvinnor