• Jenny 18

Hur smakar sperma? endast kvinnor

Hej

Jag är en tjej 18 år, min kille och jag älskar sex mycket. Har honom ofta i munnen och han vill komma i min mun, jag har inte vågat då jag inte vet hur det smakar eller om det är farligt. Hur smakar det? Är det farligt?

• Svar på tråden Hur smakar sperma? endast kvinnor
  • 547868546

Jag älskar suga en vacker ådrig kuk med försats. Härligt känna killen spänna sig då vet jag att kuksåsen är på väg (den goda sperman) när han sprutar måste man svälja efter hand så killen blir tömd. Sedan slickar jag hans kuk ren o fin från sperman så han inte får sagge i kallingarna. Brukar suga min kille när vi sitter på bussen längst bak, älskar hans SPERMA.Hjärta

• Underhill
    Tom Araya skrev 2016-11-20 22:43:02 följande:
    Smaken lär gå att påverka. Lär ge bättre smak: -Bär och frukt eller drycker, gärna söta. Särskilt brukar annanas och lichi-frukt omnämnas. -Bra vätskebalans. Lär ge sämre smak: -Dålig vätskebalans. -Alkohol, i synnerhet öl. -Tobak. -Starka kryddor som exempelvis vitlök. -Efter att redan ha kommit två, tre gånger samma dag. Sannolikt behövs en viss mängd av ovanstående för att ge märkbar skillnad och troligen krävs även ett ental timmar, kanske ett helt dygn innan vissa av dessa ger genomslag. Vill du prova hur exempelvis söta frukter påverkar bör han äta mycket sådan under kanske ett par, tre dagar innan. Sperman blir tjockare med tiden (alltså om han inte kommit på flera dagar) och vissa har svårare med den tjockare konsistensen. Smaken lär kunna bli mer koncentrerad och fränare om han kommit många gånger på senare tid (typ samma dag och kanske även dagen innan). Hurvida smaken påverkas av att han inte kommit på många dagar (4-5 dagar eller mer) vet jag inte, men det kanske någon annan har erfarenhet av. Jag har hört från tjejer som inte gillar smaken att de har som knep att ta emot djupt inne i munnen och svälja direkt.

Sparris och mycket kaffe lär även det påverka smaken en del...åt det lite mer negativa hållet.
    E vi överens så kör vi
  • Tom Araya
    Underhill skrev 2017-03-14 09:21:56 följande:

Sparris och mycket kaffe lär även det påverka smaken en del...åt det lite mer negativa hållet.
    Ja, det stämmer med vad jag hört också. Även starka ostar...
  • Anonym (Splendid.)

Det smakar faktiskt gott.

• Anonym (Härligt)
    547868546 skrev 2017-03-14 09:13:51 följande:

Jag älskar suga en vacker ådrig kuk med försats. Härligt känna killen spänna sig då vet jag att kuksåsen är på väg (den goda sperman) när han sprutar måste man svälja efter hand så killen blir tömd. Sedan slickar jag hans kuk ren o fin från sperman så han inte får sagge i kallingarna. Brukar suga min kille när vi sitter på bussen längst bak, älskar hans SPERMA.

Kan verkligen instämma i detta.

Det är också olika mängd som killar sprutar ut. Även om annat är lika. Min nuvarande sprutar mycket mer kraftfullt och större mängd än jag kan komma ihåg att andra killar gjort. Att han sedan har en fantastisk fin kuk i sig gör ju inte saken sämre...

Den genomskinliga försatsen är gudomlig i sig. En spegling av den kåthet som pyr inom honom. Det kan droppa om den om han är riktigt het. På min kille kommer det hela tiden mer försats när jag eggar honom och det upphör egentligen bara några minuter innan den stora tömningen.
  • KyrieEleison

Kan inte män veta hur sperma smakar eller ? ;)

• Anonym (...)
    KyrieEleison skrev 2017-03-16 08:21:14 följande:

Kan inte män veta hur sperma smakar eller ? ;)

Kan ju vara så att männen i denna fråga har ett visst egenintresse att inte vara så objektiva i frågan. Min sperma t.ex. smakar som ett bättre årgångsvin.
  • KyrieEleison
    Anonym (...) skrev 2017-03-16 11:01:37 följande:
    Kan ju vara så att männen i denna fråga har ett visst egenintresse att inte vara så objektiva i frågan. Min sperma t.ex. smakar som ett bättre årgångsvin.
    Jaså..

Har aldrig smakat på min egen sperma, men min mans smakar väl... inte gott, men inte äckligt heller. Påminner lite om smaken på rödbetsspad.
  • Anonym (Killen)
    Anonym (Kukexperten) skrev 2016-11-20 20:07:57 följande:

De flesta smakar antingen något av följande alternativ. (Har sugit en del kuk)

1.nästan ingenting förutom en svag sälta.

2. Väldigt "starkt" nästan brännande och syrligt i gommen/halsen mot näshålan. Ofta lite fiskaktig smak.

De flesta smakar nr 3.

Väldigt löskokt ägg, salta detta lite så har du nästan exakt spermasmaken som de flesta smakar.

Konsistensen är ungefär som löskokt ägg, ibland mer rinnande, ibland mer slajmigt. Den är ljummen.

Happy sucking ;)

Jag smakar som nr 3 med. Rå äggvita. Helt okej måste jag säga. Och ja, jag har smakat. Om inte jag vet hur det smakar, varför ska tjejen ta det i munnen?
  • KyrieEleison

Jag känner mig lite pryd här. Tanken på att smaka på min egen sperma har faktiskt aldrig ens slagit mig.

Svar på tråden Hur smakar sperma? endast kvinnor