• Jenny 18

Hur smakar sperma? endast kvinnor

Hej

Jag är en tjej 18 år, min kille och jag älskar sex mycket. Har honom ofta i munnen och han vill komma i min mun, jag har inte vågat då jag inte vet hur det smakar eller om det är farligt. Hur smakar det? Är det farligt?

• Svar på tråden Hur smakar sperma? endast kvinnor
  • Anonym (Man i kalasbyxor)
    KyrieEleison skrev 2017-03-23 19:35:24 följande:
    Ingen av oss sväljer, men jag får ofta lite i munnen ändå.
    Jag trodde att ni bögar körde varann i rumpan till ni kom?
    Men det måste vara underbart att få suga varandra och känna satsen komma i munnen!
  • KyrieEleison
    Anonym (Man i kalasbyxor) skrev 2017-03-27 08:02:10 följande:
    Jag trodde att ni bögar körde varann i rumpan till ni kom?
    Men det måste vara underbart att få suga varandra och känna satsen komma i munnen!
    Flashnews: Bögar är olika... Jag gillar inte smaken eller konsistensen av sperma och så är det bara.
  • Anonym (Man i kalasbyxor)
    KyrieEleison skrev 2017-03-28 09:51:39 följande:
    Flashnews: Bögar är olika... Jag gillar inte smaken eller konsistensen av sperma och så är det bara.
    Jag förstår. Men jag förstår inte varför din kille drar ur sin kuk ur din mun när han känner att det är på gång?
  • Tom Araya
    Mankan75 skrev 2017-03-24 14:49:42 följande:
    Kan bara hålla med. Man kan inte kräva nått av andra om man inte själv är beredd att testa. "been there, done that, got the T-shirt" Flört

Själv tycker jag inte man ska kräva något alls utan man gör vad man vill av egen fri vilja och lust.

Om en man vill ha vaginalt samlag blir det svårt om kvinnan tycker att mannen ska prova själv först att bli knullad vaginalt.
    Ska alla heterosexuella män och kvinnor först prova att ge oralsex till samkönade innan de kan be sin partner om detsamma?

Jag tycker hela resonemanget är töntigt, som individ kan man gilla eller ogilla något oavsett vad ens partner tycker om detsamma, varför inte bara acceptera det!?

• fluu
    Anonym (Man i kalasbyxor) skrev 2017-03-29 10:26:01 följande:

Jag förstår. Men jag förstår inte varför din kille drar ur sin kuk ur din mun när han känner att det är på gång?

Det lilla ordet hänsyn är nog svaret..
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Mankan75
    fluu skrev 2017-03-29 13:08:01 följande:
    Det lilla ordet hänsyn är nog svaret..
    Jag har en vana att strax innan jag kommer tala om det så kan tjejen agera som hon vill. Vill hon fortsätta suga eller ta ut den så... Skrattande
  • Anonym (sommarfest)
    Anonym (Kim L) skrev 2017-03-24 14:27:51 följande:

Den man som vill att kvinnan ska svälja bör nog smaka på sin egen sats så han vet vad han ber om. Samma sak gäller analsex. 

Menar du att alla kvinnor skall slicka sig själva innan
    dem ber oss män att slicka dem då?
  • Anonym (Undrar)
    Mankan75 skrev 2017-03-30 07:38:11 följande:
    Jag har en vana att strax innan jag kommer tala om det så kan tjejen agera som hon vill. Vill hon fortsätta suga eller ta ut den så... Skrattande
    Jag varnar också, i sista sekunden, men hittills har hon alltid hunnit dra sig undan. Kunde hoppas att hon någon gång skulle välja att fortsätta.
  • Mankan75
    Anonym (Undrar) skrev 2017-03-30 12:28:07 följande:
    Jag varnar också, i sista sekunden, men hittills har hon alltid hunnit dra sig undan. Kunde hoppas att hon någon gång skulle välja att fortsätta.
    Jag säger också till även om hon inte suger, det brukar trigga henne den där sista biten så vi kan komma samtidigt. Gudomligt Glad
  • Anonym (...)
    Anonym (sommarfest) skrev 2017-03-30 11:29:40 följande:

Menar du att alla kvinnor skall slicka sig själva innan

dem ber oss män att slicka dem då?

Slicka sig själv kan väl vara lite svårt stt lyckas med (lyckas du får du nästan lägga upp bildbevis:), men helt galet fel kan det väl inte vara att du tar ett blött finger o drar i skåran, och sedan slickar o luktar på. Så får du i alla fall en känsla för hur du smakar. Smakar det riktigt fränt kanske det inte är läge att be nån gå ner på dig...

Men det kanske inte ger något egentligen. Min tjej t.ex. tycker väldigt illa om smaken/lukten av fitta, men jag blir mest bara tänd på samma smak/lukt.
  • KyrieEleison
    Anonym (Man i kalasbyxor) skrev 2017-03-29 10:26:01 följande:
    Flu är ovan gav ett bra svar...
  • Anonym (Hm)

Som kokosvatten.

Sånt som finns i kokosnötter man kan köpa på Ica maxi.

En grej som slog mig första gången är att det är väldigt lite som kommer. Trodde hela munnen skulle bli full. Icke. Det är knappt som en klunk vatten.

Lite salt och slemmigt, som ostron typ. Men jag tycker ostron är bra mycket äckligare (och större).

Kan ju även vara så att olika killar smakar olika och jag haft tur.

Svar på tråden Hur smakar sperma? endast kvinnor