Domesticgoddess skrev 2016-11-20 17:59:19 följande:
Jag gillar sperma. Inte så att jag sprungit ut och köpt ett flak om det fanns på burk men däremot tycker jag intimiteten i att kladdas ner av eller svälja det är väldigt upphetsande. Smakar inte illa på något sätt, lite speciell smak i munnen efteråt dock.
Självfallet ska du inte prova om det känns fel på något sätt men OM du vill prova är mitt tips att hålla det i munnen en kort stund innan du sväljer. På så sätt får du liksom en uppfattning av hur mycket det är (ser oftast mycket mer ut än vad det faktiskt är) och minimerar risken för klökningskänslor.
Eller, om du är osäker, be honom komma på dina bröst och slicka sedan i dig lite så du får en uppfattning om smak etc. Alternativt över ditt ansikte medan du gapar, på så sätt får du ett litet smakprov och kan känna efter om du vill ha mer.
Prova er fram,njut och gör inte något du inte själv vill helt enkelt!
Smaken varierar rätt mycket både med kille o tillfälle. Nuvarande kille är smaken inget problem, som lite havsvatten, smakar inte så mycket men något salt. Det är konsistensen som nästan alltid är det som är svårast. Klibbigt o kletigt.
Kopierade in svaret ovan för du fick bra tips där. Kan tillägga att ett sätt att suga av o låta honom komma i munnen även om han inte smakar så bra är att låta honom komma långt bak i munnen och liksom bara låta det glida ner i halsen/magen. Då hinner ddu varken smaka eller besväras av det klibbiga o kletiga. Det är en lösning om man äc?las men ändå egentligen vill ge honom upplevelsen. Självklart skall det alltid utgå från vaddu är ok med. Dett är ingen rättighet för en kille att bli avsugen men själv tycker jag det känns lite porrigt o faktiskt lite eggande att få suga av honom till han kommit.
Ett tips är också att förbereda med ett glas vatten tillhands när du tänker bjussa honom på detta. Det är faktiskt även en kick att se om känna hur mycket han njuter.
Till sist - det är helt ofarligt. Spelar ingen roll hur mycket du sörplar i dig. Så testa - du kanske inte alls tycker det är så illa.