mariama skrev 2016-12-19 22:29:11 följande:
Ja och jag minns att mitt MA började med ungefär sån molvärk, känns som om kroppen förbereder sig på nåt sånt liksom. Och kan verkligen inte minnas hur växtvärken kändes, dumt nog, annars hade jag kunnat avfärda det med att det är växtvärk. Men ja, det går ju inte att göra annat nu än att vänta och se :) Hoppas på lite mer symtom kommande dagarna, går in i vecka 5 imorgon. Haha, låter såå lite, men är glad ändå :D Nej samma här, känner igen de tankarna. Samtidigt ÄR det ovanligt med två icke-lyckade graviditeter på rad utan någon riktigt speciell anledning.
Okej, förstår hur du menar! Finns en annars för alla med bf i augusti som jag är med i. Men jag har startat en tråd för BF i september här på FL för jag räknar med att bli lite flyttad vid RUL plus att bebisen säkert kommer lite senare (sonen kom 5 dagar efter BF), så tror på septemberbebis. Där kanske det blir en facebookgrupp också senare :)
Jag förstår! Jag hade mycket molvärk igår, mindre idag. Oklart om det är ett bra tecken eller inte, men man får ju försöka sluta spekulera helt enkelt. Fortfarande ont på sidan av brösten iaf, hoppas det är bra. Är det så alltså!? Ovanligt med två ma/mf på rad(om ingen speciell anledning finns)? Man tycker ju inte man kan ha otur hela tiden.
Jag kanske går med så småningom.. :) Jag tror snarare jag (om jag kommer så långt) kommer bli bakflyttad, det blev jag av bm förra gången iaf. Har lång cykel.