• Lajvaren

Stora bröst

Att stora bröst drar uppmärksamhet är ju inget nytt. Men vad tycker ni kvinnor som har stora bröst om att folk inte kan låta bli att titta på er byst? Är det jobbigt? Genant? Eller kan det vara smickrande med dessa blickar?

Och män; är det jobbigt att umgås med en storbystad kvinna pga att blicken ofrivilligt dras till brösten?

• Svar på tråden Stora bröst
  • Helgapelga
    Lajvaren skrev 2016-12-03 21:30:38 följande:

Att stora bröst drar uppmärksamhet är ju inget nytt. Men vad tycker ni kvinnor som har stora bröst om att folk inte kan låta bli att titta på er byst? Är det jobbigt? Genant? Eller kan det vara smickrande med dessa blickar?

Och män; är det jobbigt att umgås med en storbystad kvinna pga att blicken ofrivilligt dras till brösten?

Det är jättejobbigt när man märker att någon tittar extra. Och det är väldigt tungt för ryggen. Skulle gärna förminska dem. Har tyvärr haft killar/män (förhållanden) som inte heller uppskattat dem, vilket spätt på min genans ännu mer. Jag har bara känt mig väldigt fel och ful.
  • Anonym (Galen I Bröst)

Tuttvårtorna är stora som smarriga chokladpraliner....mmm....

• Anonym (Ace)
    Helgapelga skrev 2020-01-07 00:17:53 följande:

Det är jättejobbigt när man märker att någon tittar extra. Och det är väldigt tungt för ryggen. Skulle gärna förminska dem. Har tyvärr haft killar/män (förhållanden) som inte heller uppskattat dem, vilket spätt på min genans ännu mer. Jag har bara känt mig väldigt fel och ful.

Beklagar att du har träffat flera taktlösa män som har bidragit till att sänka istället för att lyfta dig. De verkar fullständigt ha missat grundstenen att man ska höja och stärka sin partner i en relation... a.k.a. god cirkel istället för motsatsen.

Lycka till och hoppas att du fortsättningsvis träffar män som ser dig och din barm som en fantastisk enhet. Extremt få människor i världen är fel och fula så gissar att du är alldeles för elak mot dig själv. Var snäll mot dig själv istället.
  • Helgapelga
    Anonym (Ace) skrev 2020-01-07 08:14:58 följande:
    Beklagar att du har träffat flera taktlösa män som har bidragit till att sänka istället för att lyfta dig. De verkar fullständigt ha missat grundstenen att man ska höja och stärka sin partner i en relation... a.k.a. god cirkel istället för motsatsen.

Lycka till och hoppas att du fortsättningsvis träffar män som ser dig och din barm som en fantastisk enhet. Extremt få människor i världen är fel och fula så gissar att du är alldeles för elak mot dig själv. Var snäll mot dig själv istället.
    Tack, vilket fint och snällt svar.

Jag har tyvärr inte haft tur i kärlek. Tror inte att jag kommer hitta en sådan fin man som du beskriver, för alla de bra är upptagna. Eller så kräver de bättre/finare kvinnor. 

Jag har inga barn. Men du har rätt i att jag nog är alldeles för elak mot mig själv. Tack för dina fina ord, jag blev glad.
  • Boobiesarepoetryinmotion
    Helgapelga skrev 2020-01-07 00:17:53 följande:

Lovar att det finns massor av fina män som uppskattar både dig och din byst. Många män som likt jag önskar finna en fin kvinna med fyllig byst.
  • Mr RR
    Helgapelga skrev 2020-01-07 16:18:53 följande:

Jag har tyvärr inte haft tur i kärlek. Tror inte att jag kommer hitta en sådan fin man som du beskriver, för alla de bra är upptagna. Eller så kräver de bättre/finare kvinnor. 

Jag har inga barn. Men du har rätt i att jag nog är alldeles för elak mot mig själv. Tack för dina fina ord, jag blev glad.

Alla bröst är fina bröst så stå på dig :)
  • Anonym (Ace)
    Helgapelga skrev 2020-01-07 16:18:53 följande:

Vad bra att du fick en liten boost och positiv känsla. Det var även min tanke och önskan.

Nu söker jag inga män så att alla de bra männen är upptagna känner inte jag till Däremot vet jag med säkerhet att många upptagna män förr eller senare blir lediga igen. Antingen för atr de inte var så bra eller för att de "bra och fina" kvinnorna inte höll måttet i längden.

Noterar att du åter igen beskriver dig i negativa ord genom att kontrastera dig mot de "bättre/finare" kvinnorna.... please don't. Om inte du står upp för dig, ditt värde och din stolthet.... vem ska då göra det?

Vet ju inte hur gammal du är, och den biologiska klockan tickar olika fort för kvinnor,, men förhoppningsvis är det inte försent för barn om det är något du skulle önska.
  • Anonym (Eyes without a face)
    Fritz08 skrev 2020-01-03 10:24:13 följande:

Fel av mig

TW måste vara en Dalkulla

Hon har ju fina kullar

Snyggast på FL

Som en Zorn kvinna

Definitivt fel. Hon är finska.

Svar på tråden Stora bröst