• Lajvaren

Stora bröst

Att stora bröst drar uppmärksamhet är ju inget nytt. Men vad tycker ni kvinnor som har stora bröst om att folk inte kan låta bli att titta på er byst? Är det jobbigt? Genant? Eller kan det vara smickrande med dessa blickar?

Och män; är det jobbigt att umgås med en storbystad kvinna pga att blicken ofrivilligt dras till brösten?

• Svar på tråden Stora bröst
  • Helgapelga
    Anonym (Man i norr) skrev 2020-01-07 21:30:53 följande:
    Du har ju ett roligt nick till att börja med, tyder på att du har humor. En jättebra början om du vill flirta Smile and the whole world will slime to you
    Varför är mitt nick roligt? Har jag missat något?

Men ja, humor har jag :)
  • Anonym (Eyes without a face)
    Anonym (Man i norr) skrev 2020-01-07 21:30:53 följande:

Du har ju ett roligt nick till att börja med, tyder på att du har humor. En jättebra början om du vill flirta Smile and the whole world will slime to you

Nu var det väl i och för sig SLIMEbags hon ville slippa...?
  • Anonym (Man i norr)
    Helgapelga skrev 2020-01-07 21:44:48 följande:

Varför är mitt nick roligt? Har jag missat något?

Men ja, humor har jag :)

Amen jämför med mitt... Bara att du rimmade visar ju på humor
  • Anonym (Man i norr)
    Anonym (Eyes without a face) skrev 2020-01-07 21:56:34 följande:

*rodnar* sry
    Anonym (Man i norr) skrev 2020-01-07 22:03:00 följande:

*rodnar* sry

Förlåt, kunde inte låta bli...
  • Helgapelga
    Anonym (Eyes without a face) skrev 2020-01-07 21:56:34 följande:
    Exakt... Du har fattat.
  • Deacon
    Helgapelga skrev 2020-01-07 20:58:34 följande:

Tack snälla, det är precis så. För en gångs skull vill jag nu vara snäll mot mig själv och inte låta någon man behandla mig som ett objekt som bara skall "kn***as"... Skall jag någon gång gå in i något igen skall det vara kärlek.

Det brukar ju heta att man inte kan älska någon annan om man inte älskar sig själv först. Därför är det som Eyes without a face skriver också ett väldigt bra råd. Man kan till viss del använda mental träning för om självkänslan är lite tilltufsad, men är problemen djupare bör man nog söka professionelll hjälp. En bra självkänsla brukar också ses som attraktivt av både män och kvinnor.
  • Helgapelga
    Deacon skrev 2020-01-08 00:45:35 följande:
    Det brukar ju heta att man inte kan älska någon annan om man inte älskar sig själv först. Därför är det som Eyes without a face skriver också ett väldigt bra råd. Man kan till viss del använda mental träning för om självkänslan är lite tilltufsad, men är problemen djupare bör man nog söka professionelll hjälp. En bra självkänsla brukar också ses som attraktivt av både män och kvinnor.
    Jag vet att det är så. Du har helt rätt. Men om såren är så djupa att jag inte hinner läka dem innan jag blir gammal och dör, skall jag då behöva leva utan kärlek resten av mitt liv..?
  • Smed75
    Helgapelga skrev 2020-01-08 00:55:27 följande:

Jag vet att det är så. Du har helt rätt. Men om såren är så djupa att jag inte hinner läka dem innan jag blir gammal och dör, skall jag då behöva leva utan kärlek resten av mitt liv..?

Nu vet inte jag vad du har vart med om.. Men klarar du inte av att läka dem själv tycker jag att du ska försöka prata med någon!

Vet av egenerfarehet att det inte är speciellt lätt att komma vidare i livet om man inte kan släppa taget om det förflutna.. Och komma vidare är väl nått man vill!

Hoppas du orkar och vill ta tag i det!

Kram
    Helgapelga skrev 2020-01-08 00:55:27 följande:

Jag tror att det kanske mer handlar om att lära dig acceptera att du har dem och inte låta dem definiera dig som är grejen. Hoppas du hittar det du söker!
Svar på tråden Stora bröst