Boobiesarepoetryinmotion skrev 2020-01-07 17:27:57 följande:
Lovar att det finns massor av fina män som uppskattar både dig och din byst. Många män som likt jag önskar finna en fin kvinna med fyllig byst.
Mr RR skrev 2020-01-07 17:29:10 följande:
Alla bröst är fina bröst så stå på dig :)
Anonym (Ace) skrev 2020-01-07 17:45:48 följande:
Vad bra att du fick en liten boost och positiv känsla. Det var även min tanke och önskan.
Nu söker jag inga män så att alla de bra männen är upptagna känner inte jag till

Däremot vet jag med säkerhet att många upptagna män förr eller senare blir lediga igen. Antingen för atr de inte var så bra eller för att de "bra och fina" kvinnorna inte höll måttet i längden.
Noterar att du åter igen beskriver dig i negativa ord genom att kontrastera dig mot de "bättre/finare" kvinnorna.... please don't. Om inte du står upp för dig, ditt värde och din stolthet.... vem ska då göra det?
Vet ju inte hur gammal du är, och den biologiska klockan tickar olika fort för kvinnor,, men förhoppningsvis är det inte försent för barn om det är något du skulle önska.
Tack.
Det är inte lätt att hitta de bra männen tyvärr. Och det skall ju dessutom finnas en attraktion åt bägge hållen. Det är mycket som skall stämma.
Jag har låg självkänsla som sitter i från när jag var liten, och det är inte lätt att stärka den. Men med rätt stöd och uppmuntran från en fin man skulle jag nog kunna bygga upp den. Men vilken man vill frivilligt gå in i en sån relation?