• Lajvaren

Stora bröst

Att stora bröst drar uppmärksamhet är ju inget nytt. Men vad tycker ni kvinnor som har stora bröst om att folk inte kan låta bli att titta på er byst? Är det jobbigt? Genant? Eller kan det vara smickrande med dessa blickar?

Och män; är det jobbigt att umgås med en storbystad kvinna pga att blicken ofrivilligt dras till brösten?

• Svar på tråden Stora bröst
  • Helgapelga
    Boobiesarepoetryinmotion skrev 2020-01-07 17:27:57 följande:
    Lovar att det finns massor av fina män som uppskattar både dig och din byst. Många män som likt jag önskar finna en fin kvinna med fyllig byst.
    Mr RR skrev 2020-01-07 17:29:10 följande:
    Alla bröst är fina bröst så stå på dig :)
    Anonym (Ace) skrev 2020-01-07 17:45:48 följande:
    Vad bra att du fick en liten boost och positiv känsla. Det var även min tanke och önskan.

Nu söker jag inga män så att alla de bra männen är upptagna känner inte jag till Däremot vet jag med säkerhet att många upptagna män förr eller senare blir lediga igen. Antingen för atr de inte var så bra eller för att de "bra och fina" kvinnorna inte höll måttet i längden.

Noterar att du åter igen beskriver dig i negativa ord genom att kontrastera dig mot de "bättre/finare" kvinnorna.... please don't. Om inte du står upp för dig, ditt värde och din stolthet.... vem ska då göra det?

Vet ju inte hur gammal du är, och den biologiska klockan tickar olika fort för kvinnor,, men förhoppningsvis är det inte försent för barn om det är något du skulle önska.
    Tack.

Det är inte lätt att hitta de bra männen tyvärr. Och det skall ju dessutom finnas en attraktion åt bägge hållen. Det är mycket som skall stämma.

Jag har låg självkänsla som sitter i från när jag var liten, och det är inte lätt att stärka den. Men med rätt stöd och uppmuntran från en fin man skulle jag nog kunna bygga upp den. Men vilken man vill frivilligt gå in i en sån relation?
  • Anonym (H33)
    Helgapelga skrev 2020-01-07 18:12:38 följande:
    Mr RR skrev 2020-01-07 17:29:10 följande:
    Alla bröst är fina bröst så stå på dig :)
    Tack.

Det är inte lätt att hitta de bra männen tyvärr. Och det skall ju dessutom finnas en attraktion åt bägge hållen. Det är mycket som skall stämma.

Jag har låg självkänsla som sitter i från när jag var liten, och det är inte lätt att stärka den. Men med rätt stöd och uppmuntran från en fin man skulle jag nog kunna bygga upp den. Men vilken man vill frivilligt gå in i en sån relation?

Är du snygg nog och ger hans kuk rätt behandling så finns det nog en del som kan vara villiga att gå in i något liknande =)

• Helgapelga
    Anonym (H33) skrev 2020-01-07 18:54:10 följande:

Är du snygg nog och ger hans kuk rätt behandling så finns det nog en del som kan vara villiga att gå in i något liknande =)

Ja, men då så... ;)
  • Deacon
    Anonym (H33) skrev 2020-01-07 18:54:10 följande:

Är inte det ett ganska taktlöst resonemang och okänslig kommentar? Gissar att hon inte söker en partner som bara vill ha henne för att hon är snygg, att brösten är stora eller för att hon är en mästarinna på kukbehandling. Hon söker väl troligen en partner som älskar henne för att hon är hon.... de yttre attributen och skillsen blir mer som en bonus.

Alla vill väl känna sig speciella och utvalda i en relation?
  • Anonym (H33)
    Deacon skrev 2020-01-07 19:14:17 följande:
    Är inte det ett ganska taktlöst resonemang och okänslig kommentar? Gissar att hon inte söker en partner som bara vill ha henne för att hon är snygg, att brösten är stora eller för att hon är en mästarinna på kukbehandling. Hon söker väl troligen en partner som älskar henne för att hon är hon.... de yttre attributen och skillsen blir mer som en bonus.

Säkert. Men för att någon ska orka med det så kan det krävas något lite extra för att det ska kännas värt det. Tyck att det är synd, tragiskt eller vad du vill, men den typen av "transaktioner" är inte allt för ovanliga. Och om båda är nöjda med det - vad är problemet?
  • Boobiesarepoetryinmotion

Tack.

Jag vill!!! Jättegärna!!!
  • Anonym (Eyes without a face)

Tack.

Förlåt att jag lägger mig i men jag tror du tänker fel eller i alla fall i fel ordning. Jobba med att hitta självkänslan först, ensam eller kanske med hjälp av en terapeut, så tror jag att männen du söker kommer till dig. Jag tror inte någon annan än en själv kan fylla det tomrummet. Har en vän med extremt sviktande självkänsla och tyvärr verkar det som att det är en magnet för män av det sämre slaget (i mina ögon då förstås) men hon har gått på en del nitar. Jag tror också att när man mår bra själv så blir man mer attraktiv. Låter kanske lite mumbojumbo men jag inbillar mig att det ligger något i det där med attraktionslagar.
  • Helgapelga
    Deacon skrev 2020-01-07 19:14:17 följande:

Tack snälla, det är precis så. För en gångs skull vill jag nu vara snäll mot mig själv och inte låta någon man behandla mig som ett objekt som bara skall "kn***as"... Skall jag någon gång gå in i något igen skall det vara kärlek.
  • Helgapelga
    Anonym (Eyes without a face) skrev 2020-01-07 20:56:54 följande:
    Förlåt att jag lägger mig i men jag tror du tänker fel eller i alla fall i fel ordning. Jobba med att hitta självkänslan först, ensam eller kanske med hjälp av en terapeut, så tror jag att männen du söker kommer till dig. Jag tror inte någon annan än en själv kan fylla det tomrummet. Har en vän med extremt sviktande självkänsla och tyvärr verkar det som att det är en magnet för män av det sämre slaget (i mina ögon då förstås) men hon har gått på en del nitar. Jag tror också att när man mår bra själv så blir man mer attraktiv. Låter kanske lite mumbojumbo men jag inbillar mig att det ligger något i det där med attraktionslagar.
    Nej, du har helt rätt!
  • Anonym (Man i norr)
    Helgapelga skrev 2020-01-07 20:58:34 följande:

Tack snälla, det är precis så. För en gångs skull vill jag nu vara snäll mot mig själv och inte låta någon man behandla mig som ett objekt som bara skall "kn***as"... Skall jag någon gång gå in i något igen skall det vara kärlek.

Du har ju ett roligt nick till att börja med, tyder på att du har humor. En jättebra början om du vill flirta Smile and the whole world will slime to you
Svar på tråden Stora bröst