Rökare, varför slänger ni eran cigg på marken?
Ärligt talat, varför gör ni det? Det är helt otroligt äckligt och respektlöst.
Ärligt talat, varför gör ni det? Det är helt otroligt äckligt och respektlöst.
Jag har varit rökare men har aldrig slängt en fimp på marken och skulle aldrig göra det heller. Om det inte har funnits en askkopp så har jag sett till att den varit tillräckligt släckt och slängt i en papperskorg!
Aa visst om det finns människor som får plocka efter mig så är det antagligen En hobby dom har eller så jobbar dom med det så jag hjälper dom med att ha något att plocka undan så dom får pengar :) vad hjälper du dom med? Inget du sitter bara hemma o kollar på!
Jag ser en kille nästan varje morgon som går och sopar upp fimpar ur hörnorna (inget en traktor klarar av) intill en port där folk ofta står och röker. Tio meter därifrån finns en askkopp...
Och herregud vad sjuka ni människor som snackar om att fimpar orsakar brand. En fimp kan inre orsaka en brand då den släcks av minsta lilla... den släcks tom av vind så snacka absolut inte om att en fimp kan göra så det brinner för då hade det hänt för längesen :)
Jadu det finns mycket o säga till dig som tex ingen tvingar dig att plocka upp fimparna så det är ganska så onödigt o kalla nån respektlös när den förmodligen inte kastade fimparna på grusen av mening. Hade den däremot gjort det så kan du fortsätta kalla den respektlös för det är den men däremot så tvingar ingen dig att plocka upp dom!
Nä precis trodde väll inte det kanske du borde stänga truten
Det spelar väl ingen roll vart fimparna hamnar. Det är väl lika äckligt och otrevligt för det.
Det spelar väl ingen roll vart fimparna hamnar. Det är väl lika äckligt och otrevligt för det.