Rökare, varför slänger ni eran cigg på marken?
Ärligt talat, varför gör ni det? Det är helt otroligt äckligt och respektlöst.
Ärligt talat, varför gör ni det? Det är helt otroligt äckligt och respektlöst.
Nej jag slänger inte mitt avfall på marken. Jag anser inte att det ska vara lättare för mig än för någon annan.
Duvet att hade det varit ett så stort problem som du påstår att det är med fimpar så hade det vart olagligt att kasta fimpar på marken. Men eftersom dom vet att ingen rökare skulle bry sig så gör dom inte det alltså är hela denna tråden faktiskt ganska onödig för ingen rökare kommer bry sig och ta del av er åsikt därför har även du ett problem att du inte inser hur lite jag bryr mig om din åsikt om mina handlingar.
Verkar finnas en pryl som heter cigbuster, som är en tändare och fimpask i ett. Man stoppar bara ned fimparna i den och när locket är stängt är det luktfritt, står det. Verkar rätt smart.
Verkar finnas en pryl som heter cigbuster, som är en tändare och fimpask i ett. Man stoppar bara ned fimparna i den och när locket är stängt är det luktfritt, står det. Verkar rätt smart.
Det finns ickerökare som gör samma misstag fast med tex godispåsar? Kastar det på marken när man är klar oså kommer det någon annan o plockar upp efter dig. Vad du nu än gör eller hur mycket du uttrycker din åsikt så kommer det alltid att finnas rökare som kastar fimpen direkt på marken OCH människor som kastar godispåsar på marken och med det så vill jag säga att hur mycket ni nu än pratar så kommer jag aldrig sluta kasta fimpar på marken eftersom att som ni inte orkar med jag vet inte ens varför ni är så emot grejen att Kasta fimpar på marken så orkar inte vi rökare hålla på med varje cigg o inte bära på en fimp heller
Jag tänker helt enkelt inte på dom som får plocka upp efter mig :) du har nog kastat nån godispåse på marken Vrf anser du att det ska vara lättare för dig än dom som ska plocka upp efter dig? Dessutom är det nog inga människor som går runt och plockar på fimpar det är väll någon traktor eller nått vettefan