• Linda2barnsmamma

Vi som vill ha nr 3, 2017 :)

Någon mer som är sugen på en nr 3 ? ;) här har vi kommit fram till att det ska bli , eller så gott det går , en nr 3

Har inget BIM att skriva då jag inväntar mens o ägglossning :) Snart hoppas jag !

Barnen längtar & vi längtar.

• Svar på tråden Vi som vill ha nr 3, 2017 :)
  • Linda2barnsmamma
    anna7607 skrev 2016-12-15 20:34:56 följande:

Jag e tacksam att dottern fortfarande kramas och säger att hon älskar mig. Grabben retas mest och kommer med helgalna kommentarer. Mina två bonusbarn vill iaf ha närhet kryper upp bredvid och ligger med huvudet i knät. Dom ör 7&9. Varje ålder har sin tjusning. Min dotter kan jag garva ihjäl mig åt. Men jag är så galet bebis sugen och min man vill ha flera men jag tycker att en räcker. Svårt nog att få en hahaha

Haha ja jo mina kan oxå vara väldigt kramsjuka men just nu i en period är dom "stora" o kan själva dom blir som en liten klan.. haha.

Ja ja själv är bara 26 så känns inte som det va så länge sen ja själv låg hos min mamma o myste.. haha

Men en bebis vore så roligt och så önskvärt
  • 3hjärtan

Nu kanske jag kan vara med på riktigt. Enligt älsticka så har jag haft äl nu efter 10-11v blödning. Isåfall har jag bim 6/1.

• Linda2barnsmamma
    3hjärtan skrev 2016-12-26 14:10:07 följande:

Nu kanske jag kan vara med på riktigt. Enligt älsticka så har jag haft äl nu efter 10-11v blödning. Isåfall har jag bim 6/1.

Så roligt :) då håller vi tummarna nu då
  • IamtheRose

Jag hänger gärna med här! Har 2 sedan tidigare, nov -13 och aug-15.

Sambon är inte alls säker på en trea men verkar börja komma med på banan. Jag hade gärna väntat lite men lite för gammal för att ha den lyxen tyvärr. Har tänkt myyycket och länge på detta och även om det känns som att allt det praktiska väger emot så är känslan att skänka våra barn ett syskon till och en sista bebis bara för stark att motstå!

Någon annan som är lite äldre och kanske har tätt mellan barnen?

• Linda2barnsmamma
    IamtheRose skrev 2016-12-26 19:31:38 följande:

Jag hänger gärna med här! Har 2 sedan tidigare, nov -13 och aug-15.

Sambon är inte alls säker på en trea men verkar börja komma med på banan. Jag hade gärna väntat lite men lite för gammal för att ha den lyxen tyvärr. Har tänkt myyycket och länge på detta och även om det känns som att allt det praktiska väger emot så är känslan att skänka våra barn ett syskon till och en sista bebis bara för stark att motstå!

Någon annan som är lite äldre och kanske har tätt mellan barnen?

Hej. Vad roligt

Nja ja är 26 , mannen 27. Så lite unga fortfarande men planerar oxå nr 3 :)

Våra fickor är födda februari - 10 och oktober - 11 . Så ganska tätt. Men nu vill vi ha en bebis. Mannen ville ha nr 3 innan han blev 30 så ganska lagom nu. ;) får passa på medans han fortfarande är med på det .. hehe
Svar på tråden Vi som vill ha nr 3, 2017 :)