• Linda2barnsmamma

Vi som vill ha nr 3, 2017 :)

Någon mer som är sugen på en nr 3 ? ;) här har vi kommit fram till att det ska bli , eller så gott det går , en nr 3

Har inget BIM att skriva då jag inväntar mens o ägglossning :) Snart hoppas jag !

Barnen längtar & vi längtar.

• Svar på tråden Vi som vill ha nr 3, 2017 :)
  • Linda2barnsmamma

Hej. Varit på jouren idag , antingen har jag uvi som ej syns på urinprov då alla symtom stämmer eller så har jag njursten. Fick ialf antibiotika i 5 dagar from nu.

Och.pga av misstänkt framfall ( urinblåsa o ändtarm ) så fick jag några bajs droppar oxå som ska underlätta krystningen. Haha ... sen gynbesök för framfall har ja den 23e...

Får se hur allting slutar.. just nu känns det som jag bor i en 100 årings kropp.. usch så trist..

Men gjorde inget om jag skulle bli gravid under tiden sa dom , utan man ska ju leva som vanligt så fortsättning följer.. haha

Hur går det för er andra ??

• 3hjärtan
    Linda2barnsmamma skrev 2017-01-06 15:19:34 följande:

Hej. Varit på jouren idag , antingen har jag uvi som ej syns på urinprov då alla symtom stämmer eller så har jag njursten. Fick ialf antibiotika i 5 dagar from nu.

Och.pga av misstänkt framfall ( urinblåsa o ändtarm ) så fick jag några bajs droppar oxå som ska underlätta krystningen. Haha ... sen gynbesök för framfall har ja den 23e...

Får se hur allting slutar.. just nu känns det som jag bor i en 100 årings kropp.. usch så trist..

Men gjorde inget om jag skulle bli gravid under tiden sa dom , utan man ska ju leva som vanligt så fortsättning följer.. haha

Men vad jobbigt det lät m framfall. Hur gammal är du? Hur många barn?

Här kom mensen idag så stämde med äl på julafton då. Min första mens sedan aborten.
  • Grodan1234
    Linda2barnsmamma skrev 2017-01-06 15:19:34 följande:

Vad bra ändå att ni kan fortsätta i verkstaden!

Här har "mensvärken" försvunnit.. så antingen har vi missat ägglossning eller, fan jag vet inte.

Hade oskyddat för 3 dagar sen. Känns helt omöjligt.

Aja, invänta bim då. Har inte ens lust att försöka, blir bara nere. Och om ägget släppte igår är det väl försent ikväll?

Hur går det själv?

Och för er andra?

Nån som har bim snart?
  • Linda2barnsmamma
    Grodan1234 skrev 2017-01-06 19:28:29 följande:

Vad bra ändå att ni kan fortsätta i verkstaden!

Här har "mensvärken" försvunnit.. så antingen har vi missat ägglossning eller, fan jag vet inte.

Hade oskyddat för 3 dagar sen. Känns helt omöjligt.

Aja, invänta bim då. Har inte ens lust att försöka, blir bara nere. Och om ägget släppte igår är det väl försent ikväll?

Hur går det själv?

Och för er andra?

Nån som har bim snart?

Ja de e skönt. Men ändå nervöst om framfallet blir mycket värre under en tredje graviditet och om det blir kejsarsnitt. Skulle jag mot någon förmodan opereras innan en graviditet så blir det oftast automatisk KS då väggarna brister igen .

Men nu kör ja på med antibiotikan och bajsmedlet så får vi se den 23e vad gyn säger. Kanske inte alls är så illa som jag tror.. man över analyserar lite ibland.. haha

Ja fast om ägget släppte igår så e de väl inom 48 tim ? Så då kanske de finns en chans det är bara att sexa på :)
  • AnneLine

Hoppar in här!

29 år och två fina tjejer på snart 6 & 8 år!

Dem vill gärna ha lillasyster/bror och vi vill oxå ha en liten till :)

Försökt i ca 4 månader eller snarar 4 försök för min mens är väldigt oregelbunden.

BIM 14/1 och dag 25 så håller tummarna. Små grav symptom de senaste dagarna men kan lika gärna vara mens på g eller skengravid :/

♥ Thea 090320 Mikaela 110201 ♥
  • Linda2barnsmamma
    AnneLine skrev 2017-01-06 21:09:44 följande:

Hoppar in här!

Försökt i ca 4 månader eller snarar 4 försök för min mens är väldigt oregelbunden.

BIM 14/1 och dag 25 så håller tummarna. Små grav symptom de senaste dagarna men kan lika gärna vara mens på g eller skengravid :/

Välkommen hit :)

Ja vad mysigt. Nu håller vi tummarna för alla
  • Grodan1234
    AnneLine skrev 2017-01-06 21:09:44 följande:

Hoppar in här!

Välkommen!

Är också 29, fast mina barn är 7 och 12 :)

Här är det äldsta som vill ha syskon den mindre är inte lika entusiastisk alla ggr det kommer på tal.

Då håller vi tummarna! När tänkte du testa?
  • AnneLine

Tack Linda :) 

Grodan1234 skrev 2017-01-06 22:11:09 följande:
    Välkommen!

Är också 29, fast mina barn är 7 och 12 :)

Här är det äldsta som vill ha syskon den mindre är inte lika entusiastisk alla ggr det kommer på tal.

Då håller vi tummarna! När tänkte du testa?
    Åh vad spännande :)
    Jag tänkte vänta till nästa vecka med att testa även om jag är väldigt sugen redan nu.. Men är nog lite för tidigt, eller? 

Du då?
    ♥ Thea 090320 Mikaela 110201 ♥
  • Grodan1234
    AnneLine skrev 2017-01-07 19:41:41 följande:

Tack Linda :) 

Åh vad spännande :)

Jag tänkte vänta till nästa vecka med att testa även om jag är väldigt sugen redan nu.. Men är nog lite för tidigt, eller? 

Du då?

Hade ägglossning igår/förrgår tror jag :/

Så jag tänkte testa runt 15 tror jag? Vi har bara lyckats få till det 1 gång satt risken att de tog sig känns minimal :(

När hade du ägglossning?

Sist testa jag positivt på bim -5 med predictor? Tror jag det hette :)
Svar på tråden Vi som vill ha nr 3, 2017 :)