• Linda2barnsmamma

Vi som vill ha nr 3, 2017 :)

Någon mer som är sugen på en nr 3 ? ;) här har vi kommit fram till att det ska bli , eller så gott det går , en nr 3

Har inget BIM att skriva då jag inväntar mens o ägglossning :) Snart hoppas jag !

Barnen längtar & vi längtar.

• Svar på tråden Vi som vill ha nr 3, 2017 :)
  • Linda2barnsmamma
    Längtar efter nr3 skrev 2016-12-27 06:29:40 följande:

Här är ännu en som längtar och planerar en nr 3a. :)

Hej o välkommen
  • HoppasPåEnTill

Jag tror att det är 5 dagar sedan ÄL. Tycker att det är så himla jobbigt att vänta. Det finns inte något att göra för att öka chansen.

• Linda2barnsmamma
    HoppasPåEnTill skrev 2016-12-27 11:25:59 följande:

Jag tror att det är 5 dagar sedan ÄL. Tycker att det är så himla jobbigt att vänta. Det finns inte något att göra för att öka chansen.

Hehe ja det är en evig väntan även om jag själv inte har nått att vänta på iom att jag slutat med sprutan o inte vet när mensen kommer så läser jag alla som väntar ..

Ja sitter här och är nervös för alla andra
  • HoppasPåEnTill
    Linda2barnsmamma skrev 2016-12-27 11:53:59 följande:

Hehe ja det är en evig väntan även om jag själv inte har nått att vänta på iom att jag slutat med sprutan o inte vet när mensen kommer så läser jag alla som väntar ..

Ja sitter här och är nervös för alla andra

Haha, ja det är ju så. Man vill gärna se plus även hos andra.
  • Längtar efter nr3
    Linda2barnsmamma skrev 2016-12-27 09:40:24 följande:
    Hej o välkommen
    Tackar. Känns spännande att få följa alla andra som också längtar efter ett till litet barn :)
  • Grodan1234

Hej!

Gjorde en abort i november, allt vart så fel och jag fick riktig panik. Ångrar oss stort!

Igår körde vi utan skydd.

Har två barn, 7 och 12 år gamla.

Bim borde vara i slutet av månaden.

Hoppas och längtar. Ingen annan som blir lite rädd av tanken på 3? jag vet nu att allt kommer lösa sig. Men visst finns det orostankar. Är nog rädd att få panik igen, förstår inte alls varför? Med de första två fanns inte det i huvudet öht, allt va rosa moln.

• Linda2barnsmamma
    Grodan1234 skrev 2017-01-04 12:08:42 följande:

Hej!

Gjorde en abort i november, allt vart så fel och jag fick riktig panik. Ångrar oss stort!

Igår körde vi utan skydd.

Har två barn, 7 och 12 år gamla.

Bim borde vara i slutet av månaden.

Hoppas och längtar. Ingen annan som blir lite rädd av tanken på 3? jag vet nu att allt kommer lösa sig. Men visst finns det orostankar. Är nog rädd att få panik igen, förstår inte alls varför? Med de första två fanns inte det i huvudet öht, allt va rosa moln.

Hej.. börjar med att beklaga aborten. Vet hur det känns att behöva göra en..

Ja tyvärr så finns ju dom tankarna ibland.. inget jag känt men kan säkert ana hur det är . :)

Ja herrgud vad vi velade innan vi besluta en nr 3.. trots att ja verkligen vill ha en liten så va ju tankarna där , om orken , energin , ekonomin ... men allt är egentligen bra men man tänkte ialf.. haha. Men nu är det ialf beslutat att vi vill ha en trea

Våra flickor är 5 o 7 :)
  • Gren87

Hej! Hoppar in här jag med.

Vi börjar också planera en 3:a

Fick min mens idag men vi försöker nästa månad

Lite tråkigt varje gång när mensen kommer. .

Vi en flicka 5 år och en pojke på 8 år så nu längtar vi efter en till????

• Linda2barnsmamma
    Gren87 skrev 2017-01-04 13:07:00 följande:

Hej! Hoppar in här jag med.

Vi börjar också planera en 3:a

Fick min mens idag men vi försöker nästa månad

Lite tråkigt varje gång när mensen kommer. .

Vi en flicka 5 år och en pojke på 8 år så nu längtar vi efter en till????

Hej o välkommen :)

Synd med mensen , men då kan ni blicka framåt :)

Ja väntar i ovishet . Ingen mens , ingen äl vad ja vet och ingen bebis... 6 veckor sen ja sluta med sprutan.. så bara vänta o se om nått händer. De ena el andra
Svar på tråden Vi som vill ha nr 3, 2017 :)