emizz skrev 2017-01-08 15:20:57 följande:
Heej alla
Hoppar in här :)
Har två barn som är 5 och 8 år och nu vill vi ha fler :) har haft p-spruta sedan sista barnet och tog den sista i februari 2016...sen va det en eeeeevviiig väntan men i november så kom det äntligen blödningar tjoho nu får vi försöka...höll på med ägglossningstest och tyckte det fungerade bra och efter ägglossning hade jag jävulska grav symptom med inget plus :( kroppen som spelade mig ett spratt försökte sluta tänka på det men det går inte....hade äl igen den 1:e enligt min app och jag kunde riktigt känna det....men så äl+5 kom det blödning som fortsatt :( misstänker att det inte blivit nu heller....kroppen är nog ur balans och det kommer ta ett tag innan regelbunden cykel men jobbigt när man vill så mycket.
Ursäkta långt inlägg men va bara tvungen att skriva av mig :)
Hej o välkommen :)
Så kul. Mina flickor är 5 o 7 o nu vill vi ha nr 3..
Slutade med min spruta för snart 7 veckor sen.
Har blivit gravid ca 8 veckor efter avslut med sprutan båda graviditeterna men denna känns som den kommer ta längre tid...
Har under tiden nu får njursten och misstänkt bakre o främre framfall av slidväggarna.. så de känns lite sådär. .
Har inget bim att gå på o känner heller inte av när och om ja HaR ägglossning
Vi försöker inte effektivt utan just nu så är det , blir det så blir det :) lycka till .