• Linda2barnsmamma

Vi som vill ha nr 3, 2017 :)

Någon mer som är sugen på en nr 3 ? ;) här har vi kommit fram till att det ska bli , eller så gott det går , en nr 3

Har inget BIM att skriva då jag inväntar mens o ägglossning :) Snart hoppas jag !

Barnen längtar & vi längtar.

• Svar på tråden Vi som vill ha nr 3, 2017 :)
  • 13axdal13

hej Jag hoppar gärna in här.. 

Vi har två döttrar födda Mars -09 & Januari -12 

jag har gått i tanken om en trea länge men har sakta med säkert fått smyga in tanken hos sambon.. :P 

Töserna hemma säger ofta att de önskar sig en lillebror.. vi har försökt i 2 månader nu.. börjar bli nervös över att det inte går.. Med de andra två gick det på första försöket. Men det tar sig säkert snart.. Hoppas det iaf.. Nu är vi i läget att vi väntar på ägglossning om några dagar.. 

• Linda2barnsmamma
    13axdal13 skrev 2017-01-04 16:09:49 följande:

hej Jag hoppar gärna in här.. 

Vi har två döttrar födda Mars -09 & Januari -12 

jag har gått i tanken om en trea länge men har sakta med säkert fått smyga in tanken hos sambon.. :P 

Töserna hemma säger ofta att de önskar sig en lillebror.. vi har försökt i 2 månader nu.. börjar bli nervös över att det inte går.. Med de andra två gick det på första försöket. Men det tar sig säkert snart.. Hoppas det iaf.. Nu är vi i läget att vi väntar på ägglossning om några dagar.. 

Välkommen :)

Ja visst är tanken på en trea mysig ;)

Flickorna här hemma vill oxå ha en lillebror. . Men BARA OM man kan lämna tillbaka dom. . Haha.

Ja väntar som sagt på något. .. vad som helst.. haha bara ja kan få veta att kroppen kommer igång någon gång :)
  • Grodan1234
    Linda2barnsmamma skrev 2017-01-04 13:00:17 följande:

Hej.. börjar med att beklaga aborten. Vet hur det känns att behöva göra en..

Ja tyvärr så finns ju dom tankarna ibland.. inget jag känt men kan säkert ana hur det är . :)

Ja herrgud vad vi velade innan vi besluta en nr 3.. trots att ja verkligen vill ha en liten så va ju tankarna där , om orken , energin , ekonomin ... men allt är egentligen bra men man tänkte ialf.. haha. Men nu är det ialf beslutat att vi vill ha en trea

Våra flickor är 5 o 7 :)

Ja vi har som sagt också velat, i 2 1/2 år. Galet.

Tack för tankar!

När jag ser dom två jag har så förstår jag inte varför jag blir så nojig??

Meeeen, nu känner jag mig en aning mer i balans och vet att hur det än blir kommer det bli bra.

Var förresten och hälsade på min bror som fick barn häromdagen och det sved till ordentligt i tjejmagen!

Nu börjar jakten på plusset!
  • Linda2barnsmamma
    Grodan1234 skrev 2017-01-04 16:47:03 följande:

Ja vi har som sagt också velat, i 2 1/2 år. Galet.

Tack för tankar!

När jag ser dom två jag har så förstår jag inte varför jag blir så nojig??

Meeeen, nu känner jag mig en aning mer i balans och vet att hur det än blir kommer det bli bra.

Var förresten och hälsade på min bror som fick barn häromdagen och det sved till ordentligt i tjejmagen!

Nu börjar jakten på plusset!

Hehe ja de e jobbigt att ha den där längtan. Våra är endå 5 o 7 nu så de blir ju ett litet hopp som för er :) får ja fråga hur gamla ni är ?

Ja svägerskan fick för 3 veckor sen. Åh de e jobbigt.. haha .

Ja ja sluta med sprutan för 6 veckor sen.. men med flickorna så var ja redan gravid den här tiden efter sprutan båda gångerna . Men verkar inte bli så denna gång. . Tar ett test varannan vecka bara för de gått så fort båda gångerna o för att ja plussar så sent vid graviditet :) första gången o v.12 o andra v.9. Negativt hela tiden ända tills plusset... jätte märkligt :)

Men lycka till o håll oss uppdaterade :)
  • Grodan1234
    Linda2barnsmamma skrev 2017-01-04 18:08:35 följande:

Hehe ja de e jobbigt att ha den där längtan. Våra är endå 5 o 7 nu så de blir ju ett litet hopp som för er :) får ja fråga hur gamla ni är ?

Ja svägerskan fick för 3 veckor sen. Åh de e jobbigt.. haha .

Ja ja sluta med sprutan för 6 veckor sen.. men med flickorna så var ja redan gravid den här tiden efter sprutan båda gångerna . Men verkar inte bli så denna gång. . Tar ett test varannan vecka bara för de gått så fort båda gångerna o för att ja plussar så sent vid graviditet :) första gången o v.12 o andra v.9. Negativt hela tiden ända tills plusset... jätte märkligt :)

Men lycka till o håll oss uppdaterade :)

Ja det blir ett hopp, eller snarare lite paniiiiik, börja om? Hahaha

Jag blir 30 i augusti och mannen 33, han har alltid velat ha fler barn än två, det är mest jag som dragit i bromsen med alla mina "tänk om".

Hur gamla är ni?

Barnen härhemma, eller äldsta har tjatat lite om syskon nu när vi har bebisar runt om oss bland släkt och vänner.
  • Linda2barnsmamma
    Grodan1234 skrev 2017-01-04 18:54:45 följande:

Ja det blir ett hopp, eller snarare lite paniiiiik, börja om? Hahaha

Jag blir 30 i augusti och mannen 33, han har alltid velat ha fler barn än två, det är mest jag som dragit i bromsen med alla mina "tänk om".

Hur gamla är ni?

Barnen härhemma, eller äldsta har tjatat lite om syskon nu när vi har bebisar runt om oss bland släkt och vänner.

Ja ja känner detsamma :) haha

Ja är 26 o mannen 27 :) ...

Ja de va ett evigt gnäll här förra veckan då tomten inte lämna nån bebis i säcken... haha ;)
  • Grodan1234
    Linda2barnsmamma skrev 2017-01-04 22:13:20 följande:

Ja ja känner detsamma :) haha

Ja är 26 o mannen 27 :) ...

Ja de va ett evigt gnäll här förra veckan då tomten inte lämna nån bebis i säcken... haha ;)

Hahaha!!!

Sonen sa för nån dag sen bara "men gööör bara en bebis nångång" haha..

Är absolut inte gammal men känner mig inte jätte ung heller. Märker tydligt när jag inte får sova som jag vill, men antar att kroppen kommer ställa om sig vare sig man vill eller inte :D

Är dock väldigt orolig för illamående, hur har du mått tidigare graviditeter?
  • Linda2barnsmamma
    Grodan1234 skrev 2017-01-04 22:47:21 följande:

Hahaha!!!

Sonen sa för nån dag sen bara "men gööör bara en bebis nångång" haha..

Är absolut inte gammal men känner mig inte jätte ung heller. Märker tydligt när jag inte får sova som jag vill, men antar att kroppen kommer ställa om sig vare sig man vill eller inte :D

Är dock väldigt orolig för illamående, hur har du mått tidigare graviditeter?

Haha så roligt

Nja ja vet inte riktigt. . Har ju inte haft nån känning alls innan ja plussat. Har mest testat för jag tyckt ja blivit tjock. . Haha

Idag väntar ja på samtal från gyn... har antagligen fått bakre framfall... trycker som satan i mellangården. . (Ursäkta infon) haha men de känns skumt... så lika bra att få det kollar så inget väljer att ploppa ut i fel hål lixom.. nä fy sjutton... nu e ja lite nervös.. :P
  • Grodan1234
    Linda2barnsmamma skrev 2017-01-05 10:58:10 följande:

Haha så roligt

Nja ja vet inte riktigt. . Har ju inte haft nån känning alls innan ja plussat. Har mest testat för jag tyckt ja blivit tjock. . Haha

Idag väntar ja på samtal från gyn... har antagligen fått bakre framfall... trycker som satan i mellangården. . (Ursäkta infon) haha men de känns skumt... så lika bra att få det kollar så inget väljer att ploppa ut i fel hål lixom.. nä fy sjutton... nu e ja lite nervös.. :P

Hoppas allt går bra för dig!
  • Linda2barnsmamma
    Grodan1234 skrev 2017-01-05 11:01:00 följande:

Hoppas allt går bra för dig!

Tack!

Urk.. ja ja med.. som ja fattat så gör dom inget så länge man vill ha fler barn?! Öhm..usch
Svar på tråden Vi som vill ha nr 3, 2017 :)