• Niaa

Ruvartråd

Tänkte att jag startar upp en tråd för alla oss som ruvar där vi kan diskutera symptom och icke symptom - allt analyseras ju vare sig man vill eller ej :)

Är på rd 3 med en blactocyst. Tredje försöket för oss och andra gången vi får en blactocyst tillbaka. Hoppas på tredje gången gillt för oss:) häng gärna på!

• Svar på tråden Ruvartråd
  • Sekka
    Rosenblad skrev 2017-06-12 10:07:45 följande:

Hoppas!! Håller mina tummar!

Tack tack. Men är nu övertygad om att jag är gravid. Vattnet smakade konstigt o hade metallsmak i munnen.
  • Sekka

Eller så håller jag på o blir knäpp med alla dessa inbillningar.

• shrigley
    Sekka skrev 2017-06-12 09:51:37 följande:
    Hoppas det går bra för oss båda. Jag är övertygad om att jag är gravid. Mensvärken har aldrig spökat som den gjort nu. Testar på onsdag igen haha

Var har du gjort din behandling? När tänkte du testa?
    Jag testade imorse, på RD 9 med en tvådagars. Oklart resultat, kanske ett mkt svagt plus. Men tror det var för tidigt att testa. Jag har inga känningar sedan några dagar så jag känner mig lite orolig. Jag får testa igen om två dagar tänker jag. Går på IVF i Falun.

Var ligger du själv i ruvandet?
  • Sekka
    shrigley skrev 2017-06-12 11:42:43 följande:

Jag testade imorse, på RD 9 med en tvådagars. Oklart resultat, kanske ett mkt svagt plus. Men tror det var för tidigt att testa. Jag har inga känningar sedan några dagar så jag känner mig lite orolig. Jag får testa igen om två dagar tänker jag. Går på IVF i Falun.

Var ligger du själv i ruvandet?

Åh va kul. Då är det positivt ju. Grattis!!!!

Jag hade återföring 2 Juni så om jag räknar rätt är jag på RD 10. Ingen mens än trots mensvärk i fleera dagar. Metallsmak i munnen när jag dricker vatten osv. Tänkte testa imorgon bitti.
  • Iskatt

Nu hoppar jag in i tråden. Hade återföring idag med ett fem-dagars! Skrattande

Har redan inbillat mig massor av saker... 

• shrigley
    Sekka skrev 2017-06-12 13:06:38 följande:

Åh va kul. Då är det positivt ju. Grattis!!!!

Jag hade återföring 2 Juni så om jag räknar rätt är jag på RD 10. Ingen mens än trots mensvärk i fleera dagar. Metallsmak i munnen när jag dricker vatten osv. Tänkte testa imorgon bitti.

Nja, vad skulle du säga? Taget imorse. Med vild fantasi kanske man kan inbilla sig nåt men tveksamt... Får nog vänta några dagar till.

• Nallil66

Fyyy denna väntan innan man kommer in på ultraljudet.

Den är hemsk.

Är så orolig att det är ett ofostrigt .....

• alade
    Nallil66 skrev 2017-06-13 06:59:34 följande:

Fyyy denna väntan innan man kommer in på ultraljudet.

Den är hemsk.

Är så orolig att det är ett ofostrigt .....

Jag hoppas att det går bra! Kram!
  • alade
    shrigley skrev 2017-06-12 22:44:40 följande:

Nja, vad skulle du säga? Taget imorse. Med vild fantasi kanske man kan inbilla sig nåt men tveksamt... Får nog vänta några dagar till.

Alltså, jag ser en skugga så jag fattar vad du ser. Vänta ett par dagar du!
  • alade
    shrigley skrev 2017-06-12 22:44:40 följande:

Alltså, jag ser en skugga så jag fattar vad du ser. Vänta ett par dagar du!
Svar på tråden Ruvartråd