• yezzo

BF September 2017 Göteborg

Hej! Jag bor i Göteborg, är snart 29 år och väntar mitt andra barn i september 2017. Tänkte några i Göteborg skulle vilja följas åt, gjorde det med mitt förra barn och hittat flera nya vänner genom detta forum. Vore kul och lära känna några nya! Enligt appen ska jag ha barn 19 september.

• Svar på tråden BF September 2017 Göteborg
  • LillahjärtatärJag

Hej!

Grattis! Jag väntar också mitt andra barn och är beräknad till 5/9

Jag är 34 år :)

• LillahjärtatärJag

Hon är 5 år :)

Ditt?

Har du några gravidkrämpor än? Jag är mest trött, tröttare, tröttsast!

• yezzo

Han är 1,5 år. Ja fy, allt kom på en gång. Helt knasigt eftersom det är så tidigt. Svullen som en gris, ömma bröst, illamående och trött! Men det lär väl bli värre ????

• Novacaine

Hoppar in här!

Jag bor med i Gbg 26 år och väntar mitt första barn. Plussade idag, så enligt appen är bf 28/9. Ska verkligen bli superroligt men det är lite läskigt samtidigt :)

• LillahjärtatärJag

Grattis! Spännande med första :)

• popi

Hej! Fick plus för några dagar sedan och väntar nu första barnet. 29 år gammal. Det känns både lite overkligt och fantastiskt spännande på samma gång. Jag är beräknad till den 5 oktober, men tyckte det var så fint med en Göteborgstråd. Hoppas jag kvalar in trots detta :)

• yezzo

Vad kul med fler som hakar på! Klart oktoberbebisar får vara med i tråden! ???? Någon som bokat in ett tidigt ul än? Vilken mvc ska ni gå på?

• yezzo

???= Blev ingen smiley i mitt inlägg men skulle varit det och inte frågetecken...hehe

• LillahjärtatärJag

Jag fick göra ett tidigt ul bär jag var på inskrivning :)

Fick se hjärtat slå <3

Svar på tråden BF September 2017 Göteborg