• yezzo

BF September 2017 Göteborg

Hej! Jag bor i Göteborg, är snart 29 år och väntar mitt andra barn i september 2017. Tänkte några i Göteborg skulle vilja följas åt, gjorde det med mitt förra barn och hittat flera nya vänner genom detta forum. Vore kul och lära känna några nya! Enligt appen ska jag ha barn 19 september.

• Svar på tråden BF September 2017 Göteborg
  • yezzo
    popi skrev 2017-01-31 20:22:31 följande:
    Låter kul! Då får den gärna vara hemlig (inte bara privat) tycker jag. Och namnet bör nog inte heller avslöja vad det handlar om alltför mycket. Det finns en hel del suspekta kanelbullegrupper där ute, till exempel ;)
    Klart den ska vara hemlig och vi väljer nått bra namn ihop!
  • MaryIng84

Hej! Jag är beräknad 28/9, bor nära redbergsplatsen och har en dotter sedan tidigare. Hade ett mkt tidigt missfall i december (typ v 5), han bara vara medvetet gravid i 5 dagar... Har lite svårt att slappna av denna gång pga det, men får bara hoppas det går vägen. Går på BVC Munkebäck, ska dit nästa v. Trivdes bra där senast! ??

• yezzo

Eller vill ni ha en hemlig grupp nu? I sådana fall kan jag skapa en, men behöver era mailadresser för att lägga till er.

• popi
    yezzo skrev 2017-02-04 19:35:00 följande:

Eller vill ni ha en hemlig grupp nu? I sådana fall kan jag skapa en, men behöver era mailadresser för att lägga till er.

Hemlig grupp vore bra! Skickar meddelande till dig strax!
  • yezzo

Aktiviteten dog här lite grann. Hur mår alla? Någon som gjort tidigt ultraljud? Jag ska idag vid 16-tiden, så spännande!!

• LillahjärtatärJag
    yezzo skrev 2017-02-10 13:45:57 följande:

Aktiviteten dog här lite grann. Hur mår alla? Någon som gjort tidigt ultraljud? Jag ska idag vid 16-tiden, så spännande!!

jag gjorde ett i vecka 7 <3 fick se hjärtat slå! 
  • yezzo
    LillahjärtatärJag skrev 2017-02-11 18:34:20 följande:
    jag gjorde ett i vecka 7 <3 fick se hjärtat slå! 
    Ja våran lilla bebis levde också ????
  • Lilldrake

Hej hej. 34 år här också från Göteborg. Väntar 2:a barnet i sept. BF 26/9 som det ser ut nu. Har en son sen tidigare född juli 2014.

Har nån startat en fb grupp för BF sept Göteborg ?

Lättare att skriva där tycker jag :).

• Camilla84

Hej.

Jag är 32 år och väntar mitt/vårt andra barn.

Sonen är född 2014 och vårt andra barn är beräknat i slutet av september. Jag mår lite sämre denna gång, med enorm trötthet och lite illamående då och då.

Jag går gärna med i en sluten grupp på Facebook om jag får?

Svar på tråden BF September 2017 Göteborg