• yezzo

BF September 2017 Göteborg

Hej! Jag bor i Göteborg, är snart 29 år och väntar mitt andra barn i september 2017. Tänkte några i Göteborg skulle vilja följas åt, gjorde det med mitt förra barn och hittat flera nya vänner genom detta forum. Vore kul och lära känna några nya! Enligt appen ska jag ha barn 19 september.

• Svar på tråden BF September 2017 Göteborg
  • yezzo
    LillahjärtatärJag skrev 2017-02-18 15:41:26 följande:
    hmm nej, kan du lägg till mig via Facebook? jag heter Marie Sernstål så borde komma upp då det är ovanligt :) 
    Jag har lagt till dig som vän nu, så när du accepterat kan jag lägga till dig i gruppen.
  • yezzo
    Camilla84 skrev 2017-02-13 22:22:58 följande:

Hej.

Jag är 32 år och väntar mitt/vårt andra barn.

Sonen är född 2014 och vårt andra barn är beräknat i slutet av september. Jag mår lite sämre denna gång, med enorm trötthet och lite illamående då och då.

Jag går gärna med i en sluten grupp på Facebook om jag får?

Nu finns en grupp om du vill gå med! Jag kan lägga till dig med din mailadress!
  • yezzo
    Fraajda skrev 2017-02-10 14:21:52 följande:

Jag väntar mitt andra barn. Bf 22 september.

Följ gärna åt :)

Det finns en Facebookgrupp nu om du vill vara med så skriv din mailadress!
  • yezzo
    MaryIng84 skrev 2017-02-03 21:26:29 följande:

Hej! Jag är beräknad 28/9, bor nära redbergsplatsen och har en dotter sedan tidigare. Hade ett mkt tidigt missfall i december (typ v 5), han bara vara medvetet gravid i 5 dagar... Har lite svårt att slappna av denna gång pga det, men får bara hoppas det går vägen. Går på BVC Munkebäck, ska dit nästa v. Trivdes bra där senast! ??

Det finns en facebookgrupp nu om du vill haka på där! Skriv bara din mailadress!
  • yezzo
    harryeskil skrev 2017-01-26 18:49:30 följande:

Vi ska också ha barn! Bor vid Järntorget och har BF 18 sep.

Vill du vara med i facebookgruppen, hojta bara! Skriv din mail här!
  • yezzo
    Novacaine skrev 2017-01-29 11:20:42 följande:
    Ja men det ska jag göra, lutar nog åt att jag ringer Munkebäck :)

Jag mår verkligen jätteilla hela dagarna! Ont i brösten med :)
    Vill du vara med i facebookgruppen så skriv din mail här!
  • yezzo
    MrsJon skrev 2017-01-25 16:45:15 följande:

Hej hej!

Jag väntar mitt sjätte barn i slutet av sept.

Enligt SM 24 men jag tror det blir närmare oktober och sen går jag ju alltid över tiden med.

Men just nu är det sept!

Bor i Fräntorp!

Vill du vara med i facebookgruppen så skriv din mail!
  • hally

Hej! Jag har också skickat ett meddelande till Yezzo om FB-gruppen. Går gärna med!. Är gruppen hemlig så det inte syns publik att man är med i den?

• yezzo
    hally skrev 2017-02-21 20:08:04 följande:

Hej! Jag har också skickat ett meddelande till Yezzo om FB-gruppen. Går gärna med!. Är gruppen hemlig så det inte syns publik att man är med i den?

Den är hemlig!
  • hally

Toppen! Jag har skickat min e-postadress till dig nu som ett personligt meddelande här på familjeliv.

Svar på tråden BF September 2017 Göteborg