• Puffmajs

Följas åt i väntan på bim?

Hej!

Jag har bim runt den 14:e februari. Beräknad ägglossning imorgon. Har testat med clearblue med dubbel hormonindikator samt tempar jag. Vi har sexat varje dag sedan mensen slutade ???????? hade varit kul att ha någon att följa. Någon som har bim ungefär samtidigt? ????

• Svar på tråden Följas åt i väntan på bim?
  • Lillen 84
    Puffmajs skrev 2017-02-07 22:07:19 följande:

Håller tummarna för dig med :)

Sover du på dagen med?

Nej då jobbar jag. Men är matt och olustig i kroppen.
  • Abbi321

Hoppar in här :)

Slutade med p-piller den 15/1 och fick piller mensen den 18/1. Har alltid haft en regelbunden cykel på 24 dagar innan. Ätit p-piller i 7 månader och innan de va ja utan hormonellt skydd i 2år.

Får se om de blivit något nu direkt efter stoppet. Gissar på att jag har bim till helgen. Beställt test som bör komma imorgon. Spännande :)

• yennie84

Hej!

Har också bim 14/2 tror jag. 2 barn sen innan 8 och 5 år. Själv är jag 32 och bosatt i Gbg. Inte känt av ngt speciellt mer än känsliga bröstvårtor och lite illamående 2 kvällar i rad. Tänkte köpa ett clear blir earls i morgon.

• Tisse85
    LinaJ87 skrev 2017-02-07 19:04:54 följande:

Så förväntansfull inför ditt test imorgon. :)

Imorgon blir mitt första test. Någonsin. BIM den 12e. Kommer gå upp mitt i natten bara för att testa. Haha.

Hur gick det??

Oo så spännande... <3
  • Callisia
    yennie84 skrev 2017-02-07 22:42:16 följande:

Hej!

Har också bim 14/2 tror jag. 2 barn sen innan 8 och 5 år. Själv är jag 32 och bosatt i Gbg. Inte känt av ngt speciellt mer än känsliga bröstvårtor och lite illamående 2 kvällar i rad. Tänkte köpa ett clear blir earls i morgon.

Hejsan!
    Jag finns också i Göteborg, är 32 år och har 1 barn. Har BIM den 13 och är förväntansfull och hoppas hoppas hoppas. Första försöket är det så jag räknar väl inte med att det kanske går så lätt men jag tycker att jag har vissa symptom som yrsel, stickningar i magen och trött. Men det skulle ju kunna vara inbillning. Hur mår du? Vi måste hålla kontakten ifall vi plussar båda två! :D
  • LinaJ87
    Tisse85 skrev 2017-02-08 06:35:31 följande:

Hur gick det??

Oo så spännande... <3

Kunde inte blivit mer negativt! Stod och tittade på det i en halv evighet för att se om det kanske ångrade sig. :P

Dock BIM -4 eller -5 idag. Väntar nog till BIM med att ta ett nytt test. Och är det negativt har jag en hel cykel till att fokusera på mig och min sambo. Och en chans att hinna gå ner ytterligare i vikt och innan en graviditet. :)
  • yennie84
    Callisia skrev 2017-02-08 06:45:52 följande:

Hejsan!

Jag finns också i Göteborg, är 32 år och har 1 barn. Har BIM den 13 och är förväntansfull och hoppas hoppas hoppas. Första försöket är det så jag räknar väl inte med att det kanske går så lätt men jag tycker att jag har vissa symptom som yrsel, stickningar i magen och trött. Men det skulle ju kunna vara inbillning. Hur mår du? Vi måste hålla kontakten ifall vi plussar båda två! :D

Hej! Jag mår bra, alldeles för bra ???? Hur gammal är din första?
  • Earthdancer

Dagens, vad tror ni?

Lite fundersam då jag raglade ur sängen tidigt i morse för att testa innan mannen åkte till jobbigt. Tog ett rfsu då och kunde kanske se ett svagt streck med god vilja, mannen såg inget. Gick och la mig igen och sov några timmar till och tog detta nu på förmiddagen. Bim idag enligt app men tror eventuellt att ägget släppte senare än vad appen säger.

• Booties
    Earthdancer skrev 2017-02-08 09:25:04 följande:

Dagens, vad tror ni?

Lite fundersam då jag raglade ur sängen tidigt i morse för att testa innan mannen åkte till jobbigt. Tog ett rfsu då och kunde kanske se ett svagt streck med god vilja, mannen såg inget. Gick och la mig igen och sov några timmar till och tog detta nu på förmiddagen. Bim idag enligt app men tror eventuellt att ägget släppte senare än vad appen säger.

Jag ser två streck! :O Ta ett digitalt imorgon med morgonkiss, men du inbillar dig inte det "extra" strecket :)
  • Tisse85
    LinaJ87 skrev 2017-02-08 06:52:08 följande:

Kunde inte blivit mer negativt! Stod och tittade på det i en halv evighet för att se om det kanske ångrade sig. :P

Dock BIM -4 eller -5 idag. Väntar nog till BIM med att ta ett nytt test. Och är det negativt har jag en hel cykel till att fokusera på mig och min sambo. Och en chans att hinna gå ner ytterligare i vikt och innan en graviditet. :)

Det finns såna early test, var det sånt du använde?

Snart är kl 15 här..

Som sagt ditt test kan helt enkelt bara vara för tidigt.
Svar på tråden Följas åt i väntan på bim?