• Puffmajs

Följas åt i väntan på bim?

Hej!

Jag har bim runt den 14:e februari. Beräknad ägglossning imorgon. Har testat med clearblue med dubbel hormonindikator samt tempar jag. Vi har sexat varje dag sedan mensen slutade ???????? hade varit kul att ha någon att följa. Någon som har bim ungefär samtidigt? ????

• Svar på tråden Följas åt i väntan på bim?
  • Lillen 84

Grattis till er som plussat.

Tycker ni att brösten känns något annorlunda mot när det är mens på G mot graveditet?

• Tisse85
    Lillen 84 skrev 2017-02-08 20:33:33 följande:

Tycker ni att brösten känns något annorlunda mot när det är mens på G mot graveditet?

När det är mens pågång har jag jätteont på bägge sidorna och ut mot armhålorna.

Men denna gg när jag fått positivare så har jag ont plus att de är som att de sticker i brösten ibland. O gör extta ont när jag vaknar.
  • Lillen 84
    Tisse85 skrev 2017-02-08 20:44:37 följande:

När det är mens pågång har jag jätteont på bägge sidorna och ut mot armhålorna.

Men denna gg när jag fått positivare så har jag ont plus att de är som att de sticker i brösten ibland. O gör extta ont när jag vaknar.

Okej tack. Jag har under dagen fått så himla känsliga bröstvårtor. Gjorde ont när jag duschade liksom. Och jag har yrsel blä.
  • yennie84

Hej! Tog Äl-test idag med knepigt utslag typ röda fläckar inget kontrollstreck. Såg dessutom vitt slem i urinen, kan det vara ett tecken? Köpte ett early test. Vågar jag testa i morgon bitti med Bim 12-14/2?

• Milou3
    Lillen 84 skrev 2017-02-08 20:33:33 följande:

Jepp! Nu är jag ju inte gravid men har varit 8 ggr totalt.

Och varje gång runt 4-5 dagar innan bim blir mina bröstvårtor tokömma! Så att man inte kan duscha på dem :)
  • Puffmajs
    yennie84 skrev 2017-02-08 21:18:06 följande:

Hej! Tog Äl-test idag med knepigt utslag typ röda fläckar inget kontrollstreck. Såg dessutom vitt slem i urinen, kan det vara ett tecken? Köpte ett early test. Vågar jag testa i morgon bitti med Bim 12-14/2?

Jo om det är ett early så absolut :)
  • Callisia
    yennie84 skrev 2017-02-08 08:46:01 följande:
    Hej! Jag mår bra, alldeles för bra ???? Hur gammal är din första?
    Härligt att du mår bra!
    Idag har jag varit såååå trött. Brukar ha mycket energi på kvällen men somnade Sommen stock i soffan efter jag lagt dottern. Hon är 2.5 år.

När har du tänkt att testa? Till helgen kanske? :D
  • yennie84
    Callisia skrev 2017-02-08 22:49:13 följande:

Härligt att du mår bra!

Idag har jag varit såååå trött. Brukar ha mycket energi på kvällen men somnade Sommen stock i soffan efter jag lagt dottern. Hon är 2.5 år.

När har du tänkt att testa? Till helgen kanske? :D

Jag tänkte faktiskt testa i morgon bitti, får väl se. Åh trötthet är ju ett bra tecken ????
Svar på tråden Följas åt i väntan på bim?