• Puffmajs

Följas åt i väntan på bim?

Hej!

Jag har bim runt den 14:e februari. Beräknad ägglossning imorgon. Har testat med clearblue med dubbel hormonindikator samt tempar jag. Vi har sexat varje dag sedan mensen slutade ???????? hade varit kul att ha någon att följa. Någon som har bim ungefär samtidigt? ????

• Svar på tråden Följas åt i väntan på bim?
  • Puffmajs
    yennie84 skrev 2017-02-09 08:23:34 följande:

Visst är det ett streck i mitten med? Ska bara finnas ett i varje.

Ja det är ett streck :D
  • Skrutt 83

Grattis!!!!
    Melvin 2009-01-02 & Meya 2012-09-08
  • yennie84
    Puffmajs skrev 2017-02-09 09:15:59 följande:
    Ja det är ett streck :D
    Skrutt 83 skrev 2017-02-09 09:37:00 följande:
    Grattis!!!!
    Herregud, är det sant? Hur skall jag kunna fokusera på jobb idag? Vill bara ta ett till och ett till och ett till

• Mimso

Hej!

Grattis till alla som plussat!

Hoppar in här! Har BIM enligt en app 13/2 och en annan 14/2. Är inne på 8:e försöket och första barntet. Alla i min omgivning är trötta på min stress och snack medan jag känner bara att jag är ledsen... Därför känns detta forum som något för mig :)

Fick en glad gubbe på CB ägglossningstest EN dag med morgonurin 31/1. Vi hade sex bara den dagen... Chanser? Förra månaden missade vi 2 dagar under "fertila dagar" men det tog sig ändå inte....

Har köpt CB early idag och som den testoman man med dålig karaktär försöker jag hålla mig. Känner inga symtom dock...

Hoppas hoppas!

• Mimso

Glömde skriva att vi hade sex varje dag innan glada gubben också i 5 dagar men sista dagen var på glad gubbe-dagen. Vet att spermier kan leva men eftersom vi bara missade 2 dagar under denna fertila period förra månaden är man besviken...

• Skrutt 83
    yennie84 skrev 2017-02-09 09:42:09 följande:

Herregud, är det sant? Hur skall jag kunna fokusera på jobb idag? Vill bara ta ett till och ett till och ett till

Haha känner igen mig! Därför man köper 20 st billigt för 129kr på testlagret så man. Kan ta ett par per dag :) haha
    Melvin 2009-01-02 & Meya 2012-09-08
  • Earthdancer

Ser! Har tagit ungefär lika svaga test själv, och i morse såg också gubben ett streck! :D Får så småningom börja ställa in mig på oktoberbebis i alla fall :D Ska skaffa ett digitalt test i helgen så man får svart på vitt.

Kan lägga till ytterligare ett symptom på listan nu; från och med igår smakar kaffet konstigt. Bränt eller gammalt liksom, vet inte riktigt. Men då jag normalt lätt dricker 2 koppar varje morgon har jag nu knappt fått i mig en halv :p Börjar också känna mig hungrig stup i kvarten.
  • Mijjan

Kul med så många plus i tråden Hjärta Känns ju hoppfullt! Själv har jag BIM imorgon och stickningar i brösten, full med flytningar, huvudvärk och hormonpåslag så hoppas på plus igen nu (missfall för en månad senGråter)  Tog ett billigt test igår som såklart var negativt men på ett sätt var det både skönt och inte. Jag väntade mig negativt test då det var för tidigt men samtidigt så bekräftade det ju också missfallet (behövde aldrig åka in sist men uppfyllde alla kriterier för missfall hemifrån). Men, å andra sidan plussar jag om några dagar så vet jag ju iaf att det är ett nytt plus och inte gamla hormonnivåer som spökarDrömmer

• yennie84
    Skrutt 83 skrev 2017-02-09 10:11:27 följande:
    Haha känner igen mig! Därför man köper 20 st billigt för 129kr på testlagret så man. Kan ta ett par per dag :) haha
    Hahaha
    Earthdancer skrev 2017-02-09 10:37:22 följande:
    Ser! Har tagit ungefär lika svaga test själv, och i morse såg också gubben ett streck! :D Får så småningom börja ställa in mig på oktoberbebis i alla fall :D Ska skaffa ett digitalt test i helgen så man får svart på vitt.

Kan lägga till ytterligare ett symptom på listan nu; från och med igår smakar kaffet konstigt. Bränt eller gammalt liksom, vet inte riktigt. Men då jag normalt lätt dricker 2 koppar varje morgon har jag nu knappt fått i mig en halv :p Börjar också känna mig hungrig stup i kvarten.

Jag vågar inte riktigt tro på det än, längtar efter att få det bekräftat Tror fortfarande att jag inbillat mig allt
Svar på tråden Följas åt i väntan på bim?