• Puffmajs

Följas åt i väntan på bim?

Hej!

Jag har bim runt den 14:e februari. Beräknad ägglossning imorgon. Har testat med clearblue med dubbel hormonindikator samt tempar jag. Vi har sexat varje dag sedan mensen slutade ???????? hade varit kul att ha någon att följa. Någon som har bim ungefär samtidigt? ????

• Svar på tråden Följas åt i väntan på bim?
  • Callisia
    Tisse85 skrev 2017-02-08 14:30:12 följande:
    3 positiva gravtest av 3. Nu vågar jag tro att jag är gravid:D
    Åh grattis!!!!!! <3 Såååå roligt!!!! Är jätteglad för din skull. Måste kännas underbart!
  • Puffmajs
    Skrutt 83 skrev 2017-02-08 12:32:10 följande:

Hänger gärna på här om man får? Positivt äl-test idag, beräknad äl imorgon. Bim runt 22/2 men kommer inte klara mig från att testa senare än äl+9 testmissbrukarw som man är! :)

Vad kul! Jag är också testmissbrukare! Försöker hålla mig. Bim - 6 idag.. Visst har du startat tråden spöksträck? :D min favvistråd!

Då får ni ligga på idag då hihi
  • Skrutt 83
    Puffmajs skrev 2017-02-08 14:54:10 följande:

Vad kul! Jag är också testmissbrukare! Försöker hålla mig. Bim - 6 idag.. Visst har du startat tråden spöksträck? :D min favvistråd!

Då får ni ligga på idag då hihi

Vad roligt med en testmissbrukare till!!! Japp det stämmer, startade den 2011 när vi försökte bli gravida med tvåan. Nu är sonen 8, dottern 4 och nu hoppas vi på en liten trea. Vad spännande med bim-6 när blir första testet? Känner jag mig själv lär jag börja på äl+7 eftersom det är min födelsedag men räknar med att inte kunna se något förens tidigast äl+9 om det mot förmodan tagit sig. Men ska testa med ett sånt testa tidigt innan kanske :0 så svårt att hålla sig. Haha ja ikväll kommer han inte undan :) har du några symtom?
  • Milou3
    Tisse85 skrev 2017-02-08 14:28:25 följande:

Fast ditt test innan var nog det absolut tydligaste jag sett läggas upp här på fl! Och så tidigt innan bim!!

Du hade väl bim den 10 feb?
  • Milou3

Fast ditt test innan var nog det absolut tydligaste jag sett läggas upp här på fl! Och så tidigt innan bim!!

Stort grattis iaf!
  • Tisse85
    Milou3 skrev 2017-02-08 15:05:01 följande:

Stort grattis iaf!

Aa jag har bim på fredag 10/2 & tog det första testet 3/2 . Enligt min ägglossnings kalender så hade jag ägglossning 26 o då låg vi med varnadra.

Om ägget har släppt tidigare så måste de ha varit någon gg runt 16-19/1 men min mens slutade den 17/1 och dom andra dagarna har min sambo varit på annan ort på jobb .. läste att om man väntar tvillingar så får man mycket högre hgc. Någon som vet något om de?
  • Tisse85
    Callisia skrev 2017-02-08 14:54:08 följande:

Åh grattis!!!!!! <3 Såååå roligt!!!! Är jätteglad för din skull. Måste kännas underbart!

Tack <3 känslan är obeskrivlig.
  • Puffmajs

Men åååh grattis!! När använde du clearblue early? ????
  • Puffmajs
    Skrutt 83 skrev 2017-02-08 15:00:18 följande:

Vad roligt med en testmissbrukare till!!! Japp det stämmer, startade den 2011 när vi försökte bli gravida med tvåan. Nu är sonen 8, dottern 4 och nu hoppas vi på en liten trea. Vad spännande med bim-6 när blir första testet? Känner jag mig själv lär jag börja på äl+7 eftersom det är min födelsedag men räknar med att inte kunna se något förens tidigast äl+9 om det mot förmodan tagit sig. Men ska testa med ett sånt testa tidigt innan kanske :0 så svårt att hålla sig. Haha ja ikväll kommer han inte undan :) har du några symtom?

Men vad kul! Kände igen namnet och bilden ;)

Vad kul vi har också påbörjat för en liten trea. Har en 4 åring och en 8 månaders. Detta är första försöket :)

Jag är dum och tog ett vanligt test nyss.. Efter att ha hållt mig en timme xD självklart negativt..

Jag har en konstig molande värk som kom efter ägglossning, och tröttare än vanligt, men har två sjuka barn här hemma så kan möjligtvis vara det :p
  • Booties
    Tisse85 skrev 2017-02-08 14:30:12 följande:

Åh grattis!!! Vad roligt! :D
Svar på tråden Följas åt i väntan på bim?