• Puffmajs

Följas åt i väntan på bim?

Hej!

Jag har bim runt den 14:e februari. Beräknad ägglossning imorgon. Har testat med clearblue med dubbel hormonindikator samt tempar jag. Vi har sexat varje dag sedan mensen slutade ???????? hade varit kul att ha någon att följa. Någon som har bim ungefär samtidigt? ????

• Svar på tråden Följas åt i väntan på bim?
  • Emjobä
    Emjobä skrev 2017-02-07 13:39:53 följande:
    Usch va tjatigt... Vet precis hur du känner! Tänker också att jag inte ska testa utan vänta på mensen isället. Men tänk om liksom, vilken lättnad....

Men som sagt, mensen kommer nog snart.....

KRAM 
    Lillen 84 skrev 2017-02-07 13:34:04 följande:
    Då sitter vi i samma båt. Har mera flytningar nu. Men testade ju negativt i morse. Får se hur det utvecklar sig.

Vid näst bim kommer jag te sta en v efter bim om inte mensen har kommit. För detta är bara deprimerande.
    vad har du för flytningar? Mina är som lotion, brukar de va så innan mens? Kommer intee ihåg hur de brukar se ut...

• Earthdancer

Testade negativt igår på bim -2 med apotekets, tog ett rfsu idag bim-1 och tycker mig se två streck. Väldigt väldigt svagt, men ändå! Ser ni något? Taget med eftermiddagsurin. Vet folk kan få spökstreck med dessa så blir att ta igen i morgon på morgonen och se om det blivit starkare. Icke redigerad bild, endast beskuren.

• Puffmajs
    Earthdancer skrev 2017-02-07 15:37:11 följande:

Testade negativt igår på bim -2 med apotekets, tog ett rfsu idag bim-1 och tycker mig se två streck. Väldigt väldigt svagt, men ändå! Ser ni något? Taget med eftermiddagsurin. Vet folk kan få spökstreck med dessa så blir att ta igen i morgon på morgonen och se om det blivit starkare. Icke redigerad bild, endast beskuren.

Jag ser två sträck!
  • Lillen 84
    Emjobä skrev 2017-02-07 13:41:15 följande:

vad har du för flytningar? Mina är som lotion, brukar de va så innan mens? Kommer intee ihåg hur de brukar se ut...

Det är mina med. Ganska rikliga.

Har inte noterat hur de brukar vara precis innan mens. Men ska jag lägga de också på minnet. Känns inte som jag har en antydan till mens nu. Och det ger ju en lite hopp kanske :/
  • LinaJ87
    Tisse85 skrev 2017-02-07 09:52:46 följande:

Fniss :D han måste vara sömning idag.

Aa jag väldigt okontrollerade hormoner då jag tyvärr gråter över allt.

Jag har sovit så dåligt sista dagarna.

Kan inte somna in utan är typ rastlös i kroppen & när jag somnat vaknar jag flera gg av att armarna har donat bort på mig.

IMORGON ÄR DET VÅRAN DAG <3

Mer och mer säker på att jag blandar ihop symptomen med en UVI. Vilket jag iofs aldrig heller tidigare varit med om. Men om en 14 timmar vet jag. Onsdag <3
  • Lillen 84
    Earthdancer skrev 2017-02-07 15:37:11 följande:

Ja kanske. Testa igen om några dagar :D
  • Earthdancer
    Puffmajs skrev 2017-02-07 16:14:33 följande:

Jag ser två sträck!

Lillen 84 skrev 2017-02-07 16:20:43 följande:

Ja kanske. Testa igen om några dagar :D

Hoppas det blir starkare! :D
  • Tisse85
    LinaJ87 skrev 2017-02-07 16:20:21 följande:

Mer och mer säker på att jag blandar ihop symptomen med en UVI. Vilket jag iofs aldrig heller tidigare varit med om. Men om en 14 timmar vet jag. Onsdag <3

Varför tror du att du har blandar ihop det med UVI?

Urs jag är livrädd varje gg jag känner värk i tjejmagen eller går på toan.. gode gud inte mens är enda tanken.

Hoppas verkigen att det är pluss imorgon oxå. Då är det 3 av 3.

Jag får mitt test i brevlådan så de kommer inte förens vid 15 :/ urs evighet tills dess.
  • Tisse85
    Callisia skrev 2017-02-07 12:28:05 följande:

Haha kul att din man fick höra att han hade jobb att göra när han kom hem. Surprise! :D Jag har tyckt det är svårt att veta när jag har ÄL för jag tror min har inträffat tidigare än den borde enligt uträkningar. Men förhoppningsvis prickade vi in den förra gången. Det visar sig till helgen!

En dotter på 8 år, samma åldersskillnad som hos mig och mina syskon. Det kommer bli en stolt storasyster om det kommer en bebis <3

Imorgon är det onsdag och då ska du testa igen antar jag? :D Jag håller tummarna. Jag vill ju veta hur det går för alla här, ifall det blir många som plussar! Spönnandeee..

Jag har läst på väldigt många sidor att det bara är 25% chansa att ägget blir befruktat. Det är ju hur lite som helst :(

Imorgon kommer mitt digitala veckor test vid 15 & då blir det ett test till.. hoppas verkigen att det visar att jag är gravid. Då jag redan har haft 2 positiva innan så kommer de vara en väldigt stor besvikelse om de inte vissar det imorgon .

Egentligen är det bara att ligga 3 gg i veckan mellan mens o mens :D till slut så prickar man ju.

Ägget lever upp till 24 timmar och en frisk spermie stannar ju ca 3 dagar.
  • LinaJ87
    Tisse85 skrev 2017-02-07 18:23:55 följande:

Varför tror du att du har blandar ihop det med UVI?

Urs jag är livrädd varje gg jag känner värk i tjejmagen eller går på toan.. gode gud inte mens är enda tanken.

Hoppas verkigen att det är pluss imorgon oxå. Då är det 3 av 3.

Jag får mitt test i brevlådan så de kommer inte förens vid 15 :/ urs evighet tills dess.

För jag är kissnödig mest hela tiden!

I mina ögon bör du kunna vara lugn. Två riktigt fina sträck. Blir minst sagt arg om du inte får plus imorgon också.

Usch, denna väntan. Vad har du beställt för test? Digitalt?Har tidigare test, vanliga test och digitala test liggandes här hemma. Ett helt under att jag inte kissat på alla än!
Svar på tråden Följas åt i väntan på bim?