Callisia skrev 2017-02-07 12:28:05 följande:
Haha kul att din man fick höra att han hade jobb att göra när han kom hem. Surprise! :D Jag har tyckt det är svårt att veta när jag har ÄL för jag tror min har inträffat tidigare än den borde enligt uträkningar. Men förhoppningsvis prickade vi in den förra gången. Det visar sig till helgen!
En dotter på 8 år, samma åldersskillnad som hos mig och mina syskon. Det kommer bli en stolt storasyster om det kommer en bebis <3
Imorgon är det onsdag och då ska du testa igen antar jag? :D Jag håller tummarna. Jag vill ju veta hur det går för alla här, ifall det blir många som plussar! Spönnandeee..
Jag har läst på väldigt många sidor att det bara är 25% chansa att ägget blir befruktat. Det är ju hur lite som helst :(
Imorgon kommer mitt digitala veckor test vid 15 & då blir det ett test till.. hoppas verkigen att det visar att jag är gravid. Då jag redan har haft 2 positiva innan så kommer de vara en väldigt stor besvikelse om de inte vissar det imorgon .
Egentligen är det bara att ligga 3 gg i veckan mellan mens o mens :D till slut så prickar man ju.
Ägget lever upp till 24 timmar och en frisk spermie stannar ju ca 3 dagar.