Ivf mars 2017
Sådär ja. Då var all medicin hämtad. Tjitt vad mycket! Bara invänta mensen nu då. Nervöst!
Sådär ja. Då var all medicin hämtad. Tjitt vad mycket! Bara invänta mensen nu då. Nervöst!
Jag tog första sprutan igår! 112,5 gonol. UL på fredag! Undra om det UL är på magen eller vag..:/
Så spännande!! Helt plötsligt är det bara dags! Så tar man första sprutan så händer.... ingenting :D allt är ungefär som vanligt. Man har ju lixom väntat på detta med skräckblandad förtjusning :)
Hörni. Är det någon som har koll på vilka dagar man gör ul innan äggplock? På vårt schema står det dag 6.. men det brukar vara ytterligare en gång va?
Är så orolig att det ska råka bli en helgdag så jag ej kan åka in :(
Vi gjorde första UL på dag sju, tror vanligast dag 6-8. på det ultraljudet ser dom om dom behöver göra ytterligare ett och i så fall när detta skal bli :)
Hej! Ultraljud görs oftast på dag 6 och dag 9. Min dag 9 är på lördag så därför får jag göra imorgon, dag 6 och på fredag dag 8. Oroa dig inte! Dom är så duktiga och bra på att informera på kliniken.
Men vad bra. Då kanske det är så att dem styr ULtraljuden så det inte blir på helgen.. hoppas det går:) Nää jag ska försöka att inte tänka på det.. tack för pepp!
Tack så mycket<3
Vågar inte ringa idag så hoppas även att dom inte ringer mig..
Kram
Ultraljud 1 är avklarat. Jag vet inte om jag blev så mycket klokare.. 4 stycken runt 10mm och jättemånga små. Bara hålla tummarna att de har växt på sig till på fredag då det är nästa UL. Denna väntan alltså! Hur går det för er?
Jag är på sprutdag 4, VUL på fredag, undra om det har hänt något. Har tagit 112,5 gonol hittills varje dag. 1v och 2-3 dagar kvar till plock ...