Inlägg från: PetiteCherie |Visa alla inlägg
  • PetiteCherie

Ivf mars 2017

Glädjande nyheter! Av 8 ägg var 8 befruktade. Hoppas hoppas hoppas att all delning går bra fram till torsdag när vi skall återföra. Tjiho!

• PetiteCherie
    CazaAzur skrev 2017-04-04 15:42:44 följande:

Grattis!!! Superglädjande!!!   

Fick också veta att det fanns befruktade ägg bland våra 9.

Det verkar bli återföring imorgon... 

Tack!!! Grattis till dig med. Toppen!!! Blir återför torsdag för oss lät de som.
  • PetiteCherie
    CazaAzur skrev 2017-04-05 13:29:27 följande:

Fick samtal precis, av våra 9 ägg, inga hade överlevt till dag 3 (förutom en som inte såg bra ut men som kämpar fortfarande)...

Det kanske blir återföring om 3 dagar OM den orkar kämpar på. Läkaren verkade inte positiv.. 

Kan man får mer information, överhuvudtaget, vad som hände om befruktningen gick bra men att jag hade några omogna... 

Jag vet inte, lite mer info vore nice... 

Så trist att höra. Beklagar verkligen! Av så många befruktade så tycker man ju verkligen att fler borde vara i bra skick att återföras. Lider med dig. Håller alla tummar För er lycka, att den kommer , om inte nu, så snart.
  • PetiteCherie

Nu har vi ett fint embryo i min uterus. Underbart! Vi får veta efter helgen om det blir några till frysen. Nu rubbar man då alltså. Härlig känsla! :)

• PetiteCherie
    Busfrö10 skrev 2017-04-06 20:56:40 följande:

Spännande! Jag är inne på rd4 hoppas på att svar imorgon på om några klarade sig till frysen <3

Jag vet inte om det här har med ivfen att göra, men jag får lätt typ sendrag i magmusklerna känns det som. Speciellt om jag har suttit på huk typ, och reser mig upp. Någon annan som har det problemet?

Åh vad spännande. Då får ni ju veta snart. Håller alla tummar. Är det första ivf för er också? Sendrag törs jag inte säga faktiskt om ... har inte haft det jag iaf :/
  • PetiteCherie
    Busfrö10 skrev 2017-04-07 20:07:00 följande:

Blev inga till frysen tyvärr... så nu hoppas vi på det lilla fröet i magen =)

<3 håller alla tummar för lilla pricken i din mage. Kram
  • PetiteCherie
    pimpim78 skrev 2017-04-08 19:08:27 följande:

I dag vågar jag nog faktiskt säga att den lille fastnat. Hoppas bara den håller sig kvar nu !!!!

Men så fantastiskt!! Blir helt rörd när jag ser detta. Grattis grattis grattis grattis!!
  • PetiteCherie

Hej! Två till frysen för oss. Är det bra eller? Vet inte om man ska vara glad eller om det är väldigt lite?? Vill bara att det ska gå vägen. Är på "ruvdag" 3 idag. Känner såklart ingenting hittills men hoppas såklart. <3

Svar på tråden Ivf mars 2017