• Swn

För oss med BIM i april 2017

Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!

Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?

• Svar på tråden För oss med BIM i april 2017
  • Sara2017
    Anonym (Anonymis) skrev 2017-04-14 22:50:31 följande:

Negativt RFSU testa tidigt nu på kvällen BIM 18/4, känns som det är kört, fast har lite hopp i att jag testade lite tidigt och även med kvällsurin, så lite hopp kvar. Vågar man testa imorgon bitti med clearblue early??

Om jag hade varit dig hade jag nog försökt hålla mig till söndag... beror på hur många test du har hemma :)
  • orzia1
    Sara2017 skrev 2017-04-14 22:34:18 följande:

Herregud, halva tiden har gått äl+7 och Bim om en vecka... hur tidigt brukar man testa? Tänkte testa med känsliga test på onsdag. Beställde på nätet så de lär ju inte komma förrän då... idag har jag knappt haft några symptom. Mitt hopp är som bortblåst... Förlåt jag bara kräker ur mig, haft en skit dag, släkten är verkligen värst ibland...

Hoppas ni alla har en glad påsk iaf <3

Jag testar galet mycket så jag brukar börja testa ca 5-7 dagar innan bim,men det bästa är ju om man kan hålla sig till bim+ 2 eller nått. Usch låter inget vidare med släkten, kram
  • orzia1
    Anonym (Anonymis) skrev 2017-04-14 22:50:31 följande:

Negativt RFSU testa tidigt nu på kvällen BIM 18/4, känns som det är kört, fast har lite hopp i att jag testade lite tidigt och även med kvällsurin, så lite hopp kvar. Vågar man testa imorgon bitti med clearblue early??

Hade försökt hålla mig till söndag eller måndag morgon
  • Sara2017
    orzia1 skrev 2017-04-14 23:22:09 följande:

Jag testar galet mycket så jag brukar börja testa ca 5-7 dagar innan bim,men det bästa är ju om man kan hålla sig till bim+ 2 eller nått. Usch låter inget vidare med släkten, kram

Hihi :) testar också galet mkt! Men har inga tidiga tester, bara vanliga :( blir ju bara negativt med dem :P Bim+2?! Är impad de som kan hålla sig så länge! :)

Tack, men vad ska man göra, de är ju släkt :P glad påsk, kram :)
  • Fröfröken

Hej alla !

Är mitt i äl ???? Just nu hemma hos päronen så det smygs ..! På andra försöket för en trea .. fått tidigare två på andra så håller ju tummen för + bim 28/4

Lycka till alla!

• Freya18

Idag på jobbet märkte jag en pytte liten blödning i trosan (ursäkta detaljerna). Alltså den var så liten så hade nog inte märkt om jag inte hade haft ljusa trosor. Ingenting på pappret. I duschen nu på kvällen märkte jag liite brunt blod. Knappt märkbart. Har aldrig haft så på bim-6.

Idag är jag på äl+8 så hoppas att det var en nidblödning. Tydliga symptom har inte dykt upp, men hoppet finns kvar! :)

• Skrutt 83

Griper efter halmstrån och vill leva på hoppet, är på äl+8 blir äl+9 imorgon och det är då jag fått mina tidigare plus, tagit test idag som varit negativt men tog ett innan jag skulle lägga mig nu och tycker mig se den svagaste svagaste skuggan, även om jag vet att det troligtvis bara är skåran eller något så har jag iallafall lite hopp inför morgondagens test, annars ställer jag in mig på maj. Någon som ser ngt och vill analysera?

Bilden är i orginal och ej redigerad

Melvin 2009-01-02 & Meya 2012-09-08
  • orzia1
    Sara2017 skrev 2017-04-14 23:28:22 följande:
    Hihi :) testar också galet mkt! Men har inga tidiga tester, bara vanliga :( blir ju bara negativt med dem :P Bim+2?! Är impad de som kan hålla sig så länge! :)

Tack, men vad ska man göra, de är ju släkt :P glad påsk, kram :)
    Ha ha, det är jag med, det är det som är så farligt med att ha massor av test hemma,man tänker typ det gör inget om man testar 1 och ibland 2 ggr om dagen

Min kompis som försökte skaffa barn testade aldrig innan bim+5 så imponerad
  • orzia1
    Skrutt 83 skrev 2017-04-15 00:27:16 följande:

Griper efter halmstrån och vill leva på hoppet, är på äl+8 blir äl+9 imorgon och det är då jag fått mina tidigare plus, tagit test idag som varit negativt men tog ett innan jag skulle lägga mig nu och tycker mig se den svagaste svagaste skuggan, även om jag vet att det troligtvis bara är skåran eller något så har jag iallafall lite hopp inför morgondagens test, annars ställer jag in mig på maj. Någon som ser ngt och vill analysera?

Bilden är i orginal och ej redigerad

Ser tyvärr ingenting
  • Annisens81
    Freya18 skrev 2017-04-14 23:58:04 följande:

Idag på jobbet märkte jag en pytte liten blödning i trosan (ursäkta detaljerna). Alltså den var så liten så hade nog inte märkt om jag inte hade haft ljusa trosor. Ingenting på pappret. I duschen nu på kvällen märkte jag liite brunt blod. Knappt märkbart. Har aldrig haft så på bim-6.

Idag är jag på äl+8 så hoppas att det var en nidblödning. Tydliga symptom har inte dykt upp, men hoppet finns kvar! :)

Åh låter som nidblödning!!! Då kan du testa om några dagar:)!

Jag får aldrig blödning, men får hugg och stick i tjejmagen, brukar testa positivt efter några dagar då:)!! Håller tummarna:D!!!
Svar på tråden För oss med BIM i april 2017