För oss med BIM i april 2017
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Jag tror äl närmar sig men inte riktigt där än. Jag fick också missfall i mars och än har inte ägglossning dykt upp...skrapades den 27/3 vilket är tre veckor sen...hoppas den kommer snart
Liten update. Bim imorgon enligt app, men efrersom den är oregelbunden så vet jag inte när den kommer. Har iaf nada symtom på varken mens elr graviditet, väljer att ta det som ett bra tecken haha. Bara så otroligt uppblåst och öm i magen och ryggen men hag har känslig mage och tror jag låg konstigt inatt eller typ med min treåring halvt på mig :P
Fortsättning följer... o kommer iaf inte testa förens nästa måndag då jag är på besök hos familjen hela nästa vecka med. Så får helt enkelt hålla tummarna på att mensen uteblir!
ÄL+8 nu och molvärken är fortfarande kvar, vilket jag inte brukar ha i vanliga fall. Vad jobbigt det är att vänta på att kunna ta ett test, när den inre känslan verkligen skriver gravid. Om den känslan verkligen stämmer, återstår att se.
ÄL+8 nu och molvärken är fortfarande kvar, vilket jag inte brukar ha i vanliga fall. Vad jobbigt det är att vänta på att kunna ta ett test, när den inre känslan verkligen skriver gravid. Om den känslan verkligen stämmer, återstår att se.
Liten update. Bim imorgon enligt app, men efrersom den är oregelbunden så vet jag inte när den kommer. Har iaf nada symtom på varken mens elr graviditet, väljer att ta det som ett bra tecken haha. Bara så otroligt uppblåst och öm i magen och ryggen men hag har känslig mage och tror jag låg konstigt inatt eller typ med min treåring halvt på mig :P
Fortsättning följer... o kommer iaf inte testa förens nästa måndag då jag är på besök hos familjen hela nästa vecka med. Så får helt enkelt hålla tummarna på att mensen uteblir!
Äl+9 här med. Fick ett yyyybersvagt streck igår på 5mlu test. 2 dagar tidigare var det tokblankt. Imorgon ska jag testa med ett babyplan testa tidigt.
Känner mig så ogravid haha.
Äl+9 här med. Fick ett yyyybersvagt streck igår på 5mlu test. 2 dagar tidigare var det tokblankt. Imorgon ska jag testa med ett babyplan testa tidigt.
Känner mig så ogravid haha.
Godmorgon tjejer.
En liten fundering, enligt min app hade jag ÄL 13 och vi fick till det dagen innan och igår, kan det räcka eller missade vi?
Jag har inte riktigt förstått om det är på ÄL man ska ligga för säkrast resultat.
Har känt mig konstig efter vi fick till det första gången. Molande värk som går som ett bälte runt både nedre delen av ryggen och magen, samt kittlingar och ibland ilar och hugger det i äggstockarna.
Aldrig känt liknande.