För oss med BIM i april 2017
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Verkar bara ha varit skåran som skuggar på testet, fick lika nu på morgonen men negativt på cb. Ger upp och laddar om för maj. Känner mig lite depp då sambon åker bort nästa äl så vi kommer bara hinna försöka dagarna innan... det blir försök nr 4 efter mf/utomkveds..
Stort lycka till alla ni som fortfarande har chansen!
Har ni erfarenhet av clear blue plus?
Fick ett svagt plus nästan direkt, kunde tydligt se det utan att behöva vrida testet i olika ljus. Blev såklart jätte glad, en stund senare gick jag tillbaka - mer än 10 minuter och då är plusset starkare.
Hur hade ni tänkt kring det?
Vet att det inte gälls om plusset kommer efter tiden, men nu kom plusset innan men blev starkare efter tiden.
Så blev mitt första plus också!!!
Jag är gravid!
Såhär såg det ut inom restiden och efter ... å nästa dag var det starkare! och detagetå fick jag även gravid på digitalt efter att bara håll mig i 2 timmar!
Hade cisst raderat dom bilderna men här är från nästa dag
Idag är en riktig skitdag, vet inte hur jag ska hantera livet känns det som. Våra vänner, två par, kommer hit på söndag och en av tjejerna är gravid. Vill verkligen inte sätta mig i situationen att behöva vara med när hon ska "berätta" att hon är gravid för andra... samtidigt kan jag ju inte bara sluta umgås med dem. Drömmer mardrömmar om att den andra tjejen också är gravid..
På riktigt? Ska livet vara såhär nu? Ska man må piss resten av tiden... hatar det här!
Idag är en riktig skitdag, vet inte hur jag ska hantera livet känns det som. Våra vänner, två par, kommer hit på söndag och en av tjejerna är gravid. Vill verkligen inte sätta mig i situationen att behöva vara med när hon ska "berätta" att hon är gravid för andra... samtidigt kan jag ju inte bara sluta umgås med dem. Drömmer mardrömmar om att den andra tjejen också är gravid..
På riktigt? Ska livet vara såhär nu? Ska man må piss resten av tiden... hatar det här!
Precis! Remsorna är ju så billiga också och man vet ju aldrig när resultatet kan ändras :P
Har jag frågat när du har bim? (Har så dålig koll :P)
+5!?! Herregud, hade dött av nyfikenhet innan dess :)
Ja det är så många som skriver så svårt o hålla koll på allas bim. Jag har bim ca 30/4-2/5 så inväntar fortfarande min sega ägglossning som inte verkar komma än. Enligt en app skulle den komma i fredags o enligt en annan på tisdag.
Spännande! Så här såg mitt ut, första bilden tagen efter bara någon minut, andra bilden efter cirka en halvtimme..
Usch, jag förstår dig :( sitter själv och gråter lite på en toalett just nu. Trodde aldrig att det skulle vara såhär jobbigt att försöka bli gravid....