• Swn

För oss med BIM i april 2017

Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!

Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?

• Svar på tråden För oss med BIM i april 2017
  • Sara2017

Hej hej!

Har lite långtråkigt i väntan på gästerna. Äl+8 idag då, inga symptom idag tror jag. Kanske fortsatt svullna bröst och några bäbis finnar... denna väntan... all heder till er som försökt så länge! <3

• mickipicki

Vi är som sagt bortresta och bor i stuga med massa andra. Trodde vi kunde smyga o få till en omgång på ÄL-dagen iaf men gick inte. Har därför bara fått till det innan resan vilket var två dagar innan ÄL så denna cykel finns inget hopp alls (om det ej sker ett mirakel) så får göra allt rätt i maj. Men är så jävla besviken! En ÄL är för värdefullt att missa. Så fruktansvärt ledsamt och irriterande.

Snart ger jag upp detta! Inget är roligt och hoppet borta. Och jag är sjukt stressad och sur.

• Sara2017
    mickipicki skrev 2017-04-15 20:24:08 följande:

Vi är som sagt bortresta och bor i stuga med massa andra. Trodde vi kunde smyga o få till en omgång på ÄL-dagen iaf men gick inte. Har därför bara fått till det innan resan vilket var två dagar innan ÄL så denna cykel finns inget hopp alls (om det ej sker ett mirakel) så får göra allt rätt i maj. Men är så jävla besviken! En ÄL är för värdefullt att missa. Så fruktansvärt ledsamt och irriterande.

Snart ger jag upp detta! Inget är roligt och hoppet borta. Och jag är sjukt stressad och sur.

Åh, vännen! Vet inte vad jag ska säga <3 hur är det med utredning? Vårt första försök så vet inte hur allt går till riktigt... men tycker inte du ska ge upp <3 kramar!
  • orzia1
    mickipicki skrev 2017-04-15 20:24:08 följande:

Det kan ändå ta sig, de små rackarna kan ju överleva flera dygn, men förstår det är jobbigt. Men som sagt ge inte upp hoppet riktigt än.
  • Fröfröken
    Skrutt 83 skrev 2017-04-15 08:43:27 följande:

Åh vad trist att höra att det blev minus för dig också imorse :( ska också lägga till mig i den gruppen. När ska du ha äl i maj? här verkar det bli kring 4/5 sambon åker den 2/5 :( så skulle bli överlycklig om den kunde tänka sig att komma lite tidigare och verkligen inte senare. Vi får köra den 2/5 innan han åker och hoppas att det kan räcka. Nästa månad ska jag köra boragon igen och hålla tummarna att den hjälper. Ska du köra den igen? Stor kram tillbaka!!

Samma för mig nästa ÄL i maj.. mannen bortrest : / men nu först en låång väntan till bim 28/4 . Håller tummarna för oss alla!!!
  • jhk88

Ner som ett spjut och upp som solen ???? Tog ÄL-test vid 19 och sedan ett vid 23 och det här är resultatet ???? Tror att min ÄL inte kom i onsdags trots allt... Det är nääära positivt, eller hur?

• orzia1
    jhk88 skrev 2017-04-16 00:47:33 följande:

Ner som ett spjut och upp som solen ???? Tog ÄL-test vid 19 och sedan ett vid 23 och det här är resultatet ???? Tror att min ÄL inte kom i onsdags trots allt... Det är nääära positivt, eller hur?

Ja det närmar sig för dig. Mys på mer
  • Sara2017

Ja, mys mys mys! :)
  • brennaV

Jag tror äl närmar sig men inte riktigt där än. Jag fick också missfall i mars och än har inte ägglossning dykt upp...skrapades den 27/3 vilket är tre veckor sen...hoppas den kommer snart

Svar på tråden För oss med BIM i april 2017