• Swn

För oss med BIM i april 2017

Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!

Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?

• Svar på tråden För oss med BIM i april 2017
  • Annisens81
    Skrutt 83 skrev 2017-04-15 00:27:16 följande:

Griper efter halmstrån och vill leva på hoppet, är på äl+8 blir äl+9 imorgon och det är då jag fått mina tidigare plus, tagit test idag som varit negativt men tog ett innan jag skulle lägga mig nu och tycker mig se den svagaste svagaste skuggan, även om jag vet att det troligtvis bara är skåran eller något så har jag iallafall lite hopp inför morgondagens test, annars ställer jag in mig på maj. Någon som ser ngt och vill analysera?

Bilden är i orginal och ej redigerad

Ser något:)! För mig var det tokblankt på äl+8, kunde ana något på äl+9 och på äl+10 pluss väl synligt:)!! Håller tummarna
  • Sara2017
    orzia1 skrev 2017-04-15 01:17:17 följande:

Ha ha, det är jag med, det är det som är så farligt med att ha massor av test hemma,man tänker typ det gör inget om man testar 1 och ibland 2 ggr om dagen

Min kompis som försökte skaffa barn testade aldrig innan bim+5 så imponerad

Precis! Remsorna är ju så billiga också och man vet ju aldrig när resultatet kan ändras :P

Har jag frågat när du har bim? (Har så dålig koll :P)

+5!?! Herregud, hade dött av nyfikenhet innan dess :)
  • Skrutt 83

Verkar bara ha varit skåran som skuggar på testet, fick lika nu på morgonen men negativt på cb. Ger upp och laddar om för maj. Känner mig lite depp då sambon åker bort nästa äl så vi kommer bara hinna försöka dagarna innan... det blir försök nr 4 efter mf/utomkveds..

Stort lycka till alla ni som fortfarande har chansen!

Melvin 2009-01-02 & Meya 2012-09-08
  • Charlizee
    Skrutt 83 skrev 2017-04-15 08:10:12 följande:

Verkar bara ha varit skåran som skuggar på testet, fick lika nu på morgonen men negativt på cb. Ger upp och laddar om för maj. Känner mig lite depp då sambon åker bort nästa äl så vi kommer bara hinna försöka dagarna innan... det blir försök nr 4 efter mf/utomkveds..

Stort lycka till alla ni som fortfarande har chansen!

Vad tråkigt!! Samma här Testade imorse tyckte mig först ana något men insåg sen det var skuggor/hjärnspöken. Vår första son blev till på försök 5 så får hoppas det blir så även denna gång... har redan lagt till mig i Maj-tråden för en 2018 bebis.

Hoppas ni får till det bra ändå även om mannen är bortrest. Stor kram till dig!!
  • Skrutt 83
    Charlizee skrev 2017-04-15 08:18:47 följande:

Vad tråkigt!! Samma här Testade imorse tyckte mig först ana något men insåg sen det var skuggor/hjärnspöken. Vår första son blev till på försök 5 så får hoppas det blir så även denna gång... har redan lagt till mig i Maj-tråden för en 2018 bebis.

Hoppas ni får till det bra ändå även om mannen är bortrest. Stor kram till dig!!

Åh vad trist att höra att det blev minus för dig också imorse :( ska också lägga till mig i den gruppen. När ska du ha äl i maj? här verkar det bli kring 4/5 sambon åker den 2/5 :( så skulle bli överlycklig om den kunde tänka sig att komma lite tidigare och verkligen inte senare. Vi får köra den 2/5 innan han åker och hoppas att det kan räcka. Nästa månad ska jag köra boragon igen och hålla tummarna att den hjälper. Ska du köra den igen? Stor kram tillbaka!!
    Melvin 2009-01-02 & Meya 2012-09-08
  • Charlizee
    Skrutt 83 skrev 2017-04-15 08:43:27 följande:

Åh vad trist att höra att det blev minus för dig också imorse :( ska också lägga till mig i den gruppen. När ska du ha äl i maj? här verkar det bli kring 4/5 sambon åker den 2/5 :( så skulle bli överlycklig om den kunde tänka sig att komma lite tidigare och verkligen inte senare. Vi får köra den 2/5 innan han åker och hoppas att det kan räcka. Nästa månad ska jag köra boragon igen och hålla tummarna att den hjälper. Ska du köra den igen? Stor kram tillbaka!!

Min ÄL är beräknad till 2/5 men den kom ju 1-2 dagar senare denna månad så får beställa fler ÄL-test. Vad roligt vi fortfarande ligger så lika i cykeln. Har ätit Borago i 2 månader nu men utan resultat, så äter klart de jag har hemma sen tar jag en paus från de Har fyllt på med folsyra/järntabletter hemma så de fortsätter jag att äta nästa månad också! Hoppas hoppas det tar sig nästa månad...börjar bli olidligt detta

Då ses vi i majtråden
  • Freya18

Idag rasade magen helt och hållet.. Ingen aning om vad det beror på. Fick ont direkt när jag vaknade på morgonen. Molande känslorna i äggstockara har försvunnit. Känner inga som helst symptom. :/ Jag önskar att man kände någoting tydligt så att det blir lite lättare att hålla hoppet uppe. Får helt enkelt stå ut några dagar till!

• Ulrika34

Igår hade jag världens hemskaste ägglossningssmärta, stod och vek tvätt och var tvungen att lägga mig ner av eländet. 
    Av alla dagar i veckan så släpper ägget igår och min kära mamma är på besök och det blev inget rull i sänghalmen. Enligt min uträkning kom ägglossningen nu 3 dagar senare än vanligt, kan ju ha att göra med mitt tidiga missfall förra månaden. 
    Fick iallafall till det mån-tis-ons-tors men inte igår och idag ska jag försöka klämma in lite mys.....denna planering gör mig tokig, ska nästan bli befriande när denna ägglossning är över och man får vara lite spontan...

• Hedblomster

Negativt test imorse. Enorm besvikelse... Min magkänsla sa att de svaga svaga strecken från igår skulle bli starkare men nej. De var väl bara inbillning. Kan inte lita på magkänslan och sambon retas för att jag tyckte jag såg streck. Vill bara lägga mig under täcket.

• emphz

Har ni erfarenhet av clear blue plus?

Fick ett svagt plus nästan direkt, kunde tydligt se det utan att behöva vrida testet i olika ljus. Blev såklart jätte glad, en stund senare gick jag tillbaka - mer än 10 minuter och då är plusset starkare.

Hur hade ni tänkt kring det?

Vet att det inte gälls om plusset kommer efter tiden, men nu kom plusset innan men blev starkare efter tiden.

Svar på tråden För oss med BIM i april 2017