För oss med BIM i april 2017
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
[quote=77626658][quote-nick]jhk88 skrev 2017-04-26 11:10:41 följande:[/quote-nick][/quote]
Jag ser bilderna och jag tycker man anar något, jag håller tummarna
Hej!
Jag är den negativa som inte fick till det denna månad pga familjeresa och tänkte lägga allt krut på maj. Igår (ÄL + 10) tog jag ett ÄL test (vågade inte testa grav) och det blev positivt. Då började jag få hopp. Imorse tog jag tidigt grav test, vanligt gravtest och clearblue göra test och alla var klockrent positiva! Helt sjukt! Ett mirakel att det blev denna månad.
Jag har mensvärk o ömma bröst PRECIS som vanligt innan mens. Enda skillnaden är att jag har varit yr i flera dagar (trodde det var mina glasögon först) och att jag bara vill gå hem och sova och spy.
Igår tog jag ett digitalt test och det visade positivt! Så kul ???? Känns overkligt och skrämmande men helt fantastiskt!
Kan ni andra se mina bilder? Jag kan bara se små fyrkanter :/
Grattis till alla fina plus!!! Vill joina er! Spänd väntan fortsatt här .....
Jag ser dina bilder. Tyvärr ser jag inga streck. När har du bim?
Vad fan då? :/ Vad är det för fel på fl? :/
[quote=77626658][quote-nick]jhk88 skrev 2017-04-26 11:10:41 följande:[/quote-nick]
Jag ser dina bilder. Tyvärr ser jag inga streck. När har du bim?
Och där kom mensen som en klocka! Tråkigt :( pausar lite och funderar om vi verkligen ska ha en 3a, får se om jag dyker upp i maj tråden. Lycka till alla andra <3
Lite molvärk nu på nå vis, avgörandet närmar sig ........