• Swn

För oss med BIM i april 2017

Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!

Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?

• Svar på tråden För oss med BIM i april 2017
  • jhk88

Kan ni andra se mina bilder? Jag kan bara se små fyrkanter :/

• Pasgetti
    jhk88 skrev 2017-04-26 11:12:04 följande:

Kan ni andra se mina bilder? Jag kan bara se små fyrkanter :/

Nä ser bara fyrkanter :/
  • jhk88
    Pasgetti skrev 2017-04-26 11:14:56 följande:

Nä ser bara fyrkanter :/

Vad fan då? :/ Vad är det för fel på fl? :/
  • Fröfröken
    EnPetra skrev 2017-04-26 10:04:23 följande:

Har du testat negativt då dagarna innan du plussat? Eller har du lyckats hålla dig från att testa så länge?

Testat neg då strax före bim, men 1 grav minns jag inte blod utan + 5-6 dar efter. Andra kom blod, precis som denna gång, kanske 4-5 dar FÖRE bim så jag gav upp men fick plus ett par dar efter sen ändå för "mensen" inte kom igång...

Nu fick jag nyss aninhgs rosa på pappret, 2 dar till bim o olidlig väntan på SVAR
  • mickipicki

Hej!

Jag är den negativa som inte fick till det denna månad pga familjeresa och tänkte lägga allt krut på maj. Igår (ÄL + 10) tog jag ett ÄL test (vågade inte testa grav) och det blev positivt. Då började jag få hopp. Imorse tog jag tidigt grav test, vanligt gravtest och clearblue göra test och alla var klockrent positiva! Helt sjukt! Ett mirakel att det blev denna månad.
    Jag har mensvärk o ömma bröst PRECIS som vanligt innan mens. Enda skillnaden är att jag har varit yr i flera dagar (trodde det var mina glasögon först) och att jag bara vill gå hem och sova och spy.

• Mila3

Igår tog jag ett digitalt test och det visade positivt! Så kul ???? Känns overkligt och skrämmande men helt fantastiskt!
  • jhk88
    mickipicki skrev 2017-04-26 12:29:02 följande:

Hej!

Jag är den negativa som inte fick till det denna månad pga familjeresa och tänkte lägga allt krut på maj. Igår (ÄL + 10) tog jag ett ÄL test (vågade inte testa grav) och det blev positivt. Då började jag få hopp. Imorse tog jag tidigt grav test, vanligt gravtest och clearblue göra test och alla var klockrent positiva! Helt sjukt! Ett mirakel att det blev denna månad.

Jag har mensvärk o ömma bröst PRECIS som vanligt innan mens. Enda skillnaden är att jag har varit yr i flera dagar (trodde det var mina glasögon först) och att jag bara vill gå hem och sova och spy.

Gratulerar!!! <3
  • Anonym (E)
    mickipicki skrev 2017-04-26 12:29:02 följande:

Hej!

Stort grattis !!! Så himla roligt
  • Ulrika34
    Mila3 skrev 2017-04-26 12:33:22 följande:

Igår tog jag ett digitalt test och det visade positivt! Så kul ???? Känns overkligt och skrämmande men helt fantastiskt!

Åhhh grattis!!!
  • Ulrika34

Berätta precis för mannen att jag tror att mensen började igår, men nu när jag skulle byta tampong är den helt snustorr! Jag förstår inte vad min kropp försöker säga mig! Får se om den kommer igång nu annars kommer jag ta ett till test om några dagar!

Svar på tråden För oss med BIM i april 2017