För oss med BIM i april 2017
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Kan ni andra se mina bilder? Jag kan bara se små fyrkanter :/
Kan ni andra se mina bilder? Jag kan bara se små fyrkanter :/
Nä ser bara fyrkanter :/
Har du testat negativt då dagarna innan du plussat? Eller har du lyckats hålla dig från att testa så länge?
Hej!
Jag är den negativa som inte fick till det denna månad pga familjeresa och tänkte lägga allt krut på maj. Igår (ÄL + 10) tog jag ett ÄL test (vågade inte testa grav) och det blev positivt. Då började jag få hopp. Imorse tog jag tidigt grav test, vanligt gravtest och clearblue göra test och alla var klockrent positiva! Helt sjukt! Ett mirakel att det blev denna månad.
Jag har mensvärk o ömma bröst PRECIS som vanligt innan mens. Enda skillnaden är att jag har varit yr i flera dagar (trodde det var mina glasögon först) och att jag bara vill gå hem och sova och spy.
Hej!
Jag är den negativa som inte fick till det denna månad pga familjeresa och tänkte lägga allt krut på maj. Igår (ÄL + 10) tog jag ett ÄL test (vågade inte testa grav) och det blev positivt. Då började jag få hopp. Imorse tog jag tidigt grav test, vanligt gravtest och clearblue göra test och alla var klockrent positiva! Helt sjukt! Ett mirakel att det blev denna månad.
Jag har mensvärk o ömma bröst PRECIS som vanligt innan mens. Enda skillnaden är att jag har varit yr i flera dagar (trodde det var mina glasögon först) och att jag bara vill gå hem och sova och spy.
Hej!
Igår tog jag ett digitalt test och det visade positivt! Så kul ???? Känns overkligt och skrämmande men helt fantastiskt!
Berätta precis för mannen att jag tror att mensen började igår, men nu när jag skulle byta tampong är den helt snustorr! Jag förstår inte vad min kropp försöker säga mig! Får se om den kommer igång nu annars kommer jag ta ett till test om några dagar!