Dagens lunch
Dagens lunch för slarviga Aniiee består av lätt förkolnad pommes frites med dippsås gjord på majonnäs, ketchup, oxfond, vitlök och BBq Grill&Mesquite.
Vad består din lunch av? Vad får dina barn i skolan/på förskolan?
Dagens lunch för slarviga Aniiee består av lätt förkolnad pommes frites med dippsås gjord på majonnäs, ketchup, oxfond, vitlök och BBq Grill&Mesquite.
Vad består din lunch av? Vad får dina barn i skolan/på förskolan?
Ingen lunch idag
Jordgubbar och grädde.
Sill och potatis.
Laxpaj med potatis och räkor i med sallad. Rester från midsommarafton.
Köttfärssås och spagetti.
Frittasuppe, som är en soppa med en pannkaka i.
Smaken på soppan blev en kycklingsoppa, som mer såg ut som en gryta mot slutet :p
Gott, sen en pannkaka i, med tärnade äpplen, gurka och tomat att bryta av hettan lite, och få lite krispighet i soppan, och en klick philiost ört/vitlök(bara för jag hade över från annan, men passade utmärkt)
Frittasuppe, som är en soppa med en pannkaka i.
Smaken på soppan blev en kycklingsoppa, som mer såg ut som en gryta mot slutet :p
Gott, sen en pannkaka i, med tärnade äpplen, gurka och tomat att bryta av hettan lite, och få lite krispighet i soppan, och en klick philiost ört/vitlök(bara för jag hade över från annan, men passade utmärkt)
Fil och mackor.
Österrikiskt är tanken, men om själva kycklingsmaken är typisk vet jag inte, men vem bryr sig när det är gått 
Sen är den att enkel, men lite moment, som pannkakor, koka kyckling, steka kyckling och sen montera ihop allt.
Det verkar vara din favorit ;)
Lustigt jag gillar det med, men blir nästan aldrig ätit.