För oss som försöker bli gravida med första
Vi får försöka hålla oss tillsammans med att inte testa oss förrän bim dagen! :) Har inga förhoppningar alls med ledsen blev man ju att det visade neg. Har du några syptom?
Vi får försöka hålla oss tillsammans med att inte testa oss förrän bim dagen! :) Har inga förhoppningar alls med ledsen blev man ju att det visade neg. Har du några syptom?
Vi testade imorse 4 dgr till bim. Ingen graviditet. Så vi får väl vänta tills nästa månad :/ Andra försöket för oss!
2
Njaaa läste att man även kan få positivt vid ett tidigt missfall....
Kunde inte hålla mig! Wow!!!
[quote=77789903][quote-nick]Cocosboll skrev 2017-06-27 07:45:20 följande:[/quote-nick]Vi har nog bara myst Max 2 ggr i veckan. I bland mer i bland mindre. Inser att jag måste haft en oregelbunden cykel eftersom det bör vara ca 3 veckor sedan jag blev gravid.
Är bara ca 3 månader sedan jag slutade med p-piller så kroppen har nog varit lite rörig.[/
Aha :) okej. Tack
En fråga min flickvän har haft ägglossning punktligt varje månad. Enligt Flo appen ska ägglossning ske om två dagar! Vi använder av oss ägglossningstest och ingen steging sker alls som föregående månader. Vad kan det vara för fel? Kan ägglossning bli "sen?" Tacksam för svar
Det vara så att ni missat stegringen, eller så kommer den senare eller så blir det ingen alls. Hur många test om dagen tar hon? När jag använde äl test så började jag en vecka innan förväntad ägglossning och tog två test om dagen.
Jag kunde få negativt på morgonen och positivt på kvällen. Använder inte äl test nu längre då jag får äl smärta.
Kan ju va att den kommer 1-2 dagar senare :)
Jag ska också ha om 4 dagar (enligt appen) men igår visade äl test ytterst svagt. Så kan hända att ägglossningen kommer lite senare