• Aniiee

Jag har tråkigt.....

Någon som har något intressant för sig? Eller vill prata om? Någon som har lust att klaga på en tv-spelskaraktärs rumpa eller vilken diskutera vilka chips som är godast i värden eller om Jorah Mormont är tPtwP, eller kanske vad som blir sommarens storfilm, om BioWare är slut nu eller om tummar är bättre förungarna att suga på än nappar.

Just hit me. I'm up for anything.

Ordningen återställd
  • Svar på tråden Jag har tråkigt.....
  • Najsarn
    Treansresa skrev 2017-04-22 01:06:15 följande:

Bjuder på en bild som är utanför mig i måndags! Solen sken 8 grader varmt massa snö och skotern var redo! Natten mot måndag hade vi nästan 20 minus:)

Så himla härligt...njut av alla sånna dagar
  • Aniiee
    Anonym (Mm) skrev 2017-04-22 00:48:58 följande:

Knulla!

Blir soloknull i så fall, eftersom andra parten är på jobbet.
    Ordningen återställd
  • Treansresa
    Najsarn skrev 2017-04-22 01:09:38 följande:

Så himla härligt...njut av alla sånna dagar

Det tänker jag göra! Fast längtar väldigt mycket efter snöfritt haha:) sockerkaka får duga jag lär sova som en stock:)
  • Aniiee
    Treansresa skrev 2017-04-22 00:58:29 följande:
    Den vart ju riktigt god! Hade mycke citron i då ja älskar de sura. Hoppas kycklingen blir god när den är stekt och färdig:) tack för tipset!
    Bra =) Hoppas ni blir nöjda i morgon, du och sällskapet.
    Ordningen återställd
  • Aniiee
    Anonym (P Nice) skrev 2017-04-22 01:04:42 följande:
    Vad händer med alla andra spinn-offs? Skulle ju bli filmer om både Han Solo och Bobba Fett har jag för mig.

Har du sett Star Wars julspecial? Brukar gilla plågsamt dåliga saker, men den var lite för extrem till och med för mig. Bidrog dock till star wars världen att vi blev introducerade Chewbaccas mamma...!
    Det jag vet är att de har castat Han Solo, annars vet jag faktikst inte.

Eh... Star Wars Christmas Special..... Det enda goda som kommit ur den är det här:

Ordningen återställd
  • Frontline

Här vart det med tråkigt :/

Somnade i soffan klockan 21 och vaknade för en ½ timma sen och då är det ju lögn i fan och sova vidare igen..
    Kollade mobilen och hade fått en snapp av grabben där han sa godnatt hehe..

Jobba natt har sina baksidor...

Simsalabim trosorna försvinn :)
  • Najsarn
    Aniiee skrev 2017-04-22 01:11:37 följande:

Blir soloknull i så fall, eftersom andra parten är på jobbet.

Men värst vad de jobbas. ..blir nog solo här också om det ska bli i kväll här är det djup sömn tror inte hon är sugen just nu =)
  • Aniiee
    Treansresa skrev 2017-04-22 01:06:15 följande:

Bjuder på en bild som är utanför mig i måndags! Solen sken 8 grader varmt massa snö och skotern var redo! Natten mot måndag hade vi nästan 20 minus:)

Nice. Hellre det är det gråa regnet vi har här strax söder om huvestan.....
    Ordningen återställd
  • Aniiee
    Frontline skrev 2017-04-22 01:17:30 följande:

Här vart det med tråkigt :/

Somnade i soffan klockan 21 och vaknade för en ½ timma sen och då är det ju lögn i fan och sova vidare igen..
    Kollade mobilen och hade fått en snapp av grabben där han sa godnatt hehe..

Jobba natt har sina baksidor...

Aw. 
    Ordningen återställd
  • Aniiee
    Najsarn skrev 2017-04-22 01:17:41 följande:
    Men värst vad de jobbas. ..blir nog solo här också om det ska bli i kväll här är det djup sömn tror inte hon är sugen just nu =)
    Ja, folk verkar jobba världigt mycket. Men jag ska inte klaga alltför mycket, i min syskonskara så är det i alla fall min partner som jobbar "minst".
    Ordningen återställd
Svar på tråden Jag har tråkigt.....