• Anonym (Fel brors fru)

Ni är inte snälla!

Jag startade en tråd om att jag var kär i en annan man än min egen, nämligen min mans bror. Jag fattar ju själv att det är fel så jag ville ha stöd i att släppa taget. Aldrig har jag fått utstå sådan avsky. Så många hårda ord och så mycket dömande. Är det anonymiteten som gör detta med människor? Jag gråtet i alla fall inombords för att det finns så mycket oförståelse i denna värld och med detta lämnar jag familjeliv.se

Ta hand om er ni som stannar kvar!

• Svar på tråden Ni är inte snälla!
  • Anonym (asdf)

Och istället så ska alla gå och stryka varandra medhårs?

• Anonym (Jo)
    Tofflans skrev 2017-05-14 14:42:52 följande:
    Tål du inte höra sanningen så ska du inte skriva nåt.
    Anonym (asdf) skrev 2017-05-14 14:45:51 följande:
    Och istället så ska alla gå och stryka varandra medhårs?
    Håller med.

• Anonym (.)

Jag läste din andra tråd. Känslorna är svåra att styra, men handlingarna kan man råda över och jag ser inte att du gjort något för att förtjäna alla negativa kommentarer du fick.

För övrigt håller jag med dig, jag är också på väg att lämna denna site. Lite för mycket elaka människor, o lite för mycket nättroll här kan jag tycka.

Hoppas det löser sig för dig med ditt kärleksproblem

• Anonym (fru)

Just i denna forumdelen är vi ganska många som HAR blivit bedragna så ja, det kan "diskuteras" ganska hårt. Jag själv inkluderad skickar mycket hat åt otrogna eller sådana som vill vara det. 

• Pussan

Förstår dig TS, jag följde tråden och tyvärr urartade den till en illustration av baksidan av sociala medier, dvs en massa anonymt hat. Du får trösta dig med att mycket av hatet var nog inte riktat mot dig egentligen utan ett sätt att skriva av sig andra besvikelser.
    Det är inget som ursäktar de väldigt obehagliga inläggen som förekom, men tror att det var så.

• Anonym (förstår)

Jag förstår dig.

Testa sidan terapisnack, om den finns kvar. Var ett par år sedan jag var där sist (under en depression), men där var folk schyssta och försökte hjälpa på riktigt. Här verkar många mest vilja håna en TS, och döma så fort man bara kan. Och man slapp alla rasister, sexgalna män, allmänna hatare och troll som mer och mer tagit över här.

Sköt om dig och lycka till.

• heltnormaltju

Ja, det är ett beklagligt problem med FL, att så många tänder på alla stubiner direkt och börjar ösa ur sig onyanserad skit över folk som bara söker hjälp, och dessutom innan de ens gjort något dumt. Har sett det hända i flera trådar och förstår inte vad folk tror ska bli bättre av det. Fördöm dem som INTE söker hjälp och bättring, hjälp de andra.

• Anonym (Hejj)

Jag startade med en tråd om en grej ja skrev från själ å hjärta fick bara elaka svar så de känns ärligt talat inte som familjeliv är som förr längre. Sidan har blivit för stor å för många oförstående personer som tror dom vet bäst. Stå på dig å försök strunta i dom elaka kommentarerna lättare sagt än gjort men man får försöka skita i dom dumma *Styrkekram*

• KlunsSmurfen

Har inte läst tråden men det har börjat trollas väldigt friskt på FL

Svar på tråden Ni är inte snälla!