Anonym (Fel brors fru) skrev 2017-05-14 14:25:48 följande:
Jag startade en tråd om att jag var kär i en annan man än min egen, nämligen min mans bror. Jag fattar ju själv att det är fel så jag ville ha stöd i att släppa taget. Aldrig har jag fått utstå sådan avsky. Så många hårda ord och så mycket dömande. Är det anonymiteten som gör detta med människor? Jag gråtet i alla fall inombords för att det finns så mycket oförståelse i denna värld och med detta lämnar jag familjeliv.se
Ta hand om er ni som stannar kvar!
Du är en liten patetisk dramaqueen, ts.
Kan inte uttala mig om din andra tråd eftersom jag inte läst den, men jag har läst en massa ts här om folk som vill äta kakan och samtidigt ha kvar den.
Nej, man råder inte för sina känslor, däremot för sina handlingar.
Du vill lämna fl för att folk inte reagerade som önskat på din problematik. Gör det då, men en sak borde du vara medveten om. Du kommer inte bara får positiva empatiska svar någonstans. Otrohet, om även enbart känslomässigt, är alltid ett känsligt ämne. Och ja, folk kan döma ganska hård här på fl, kanske beroende på den rådande anonymiteten, men det för det mesta, för vanligt folk avskyr otrohet.
Du känner dig illa bemött. Låt mig säga så här. I de flesta trådar jag läst om fysisk och psykisk otrohet här, hade diverse älskarinnor och olyckligt förälskade någon väldigt provokativ och spydig attityd, när dem inte fick alla dessa svar som de väntat sig. Finns alltid 2 sidor, du vet.