Black Mamba 666 skrev 2017-05-16 16:41:40 följande:
Anonym (naaa) skrev 2017-05-16 16:14:36 följande:
Tja, det är ju trotts allt ett öppet forum, där olika människor kan tycka till om saker, och olika människor har olika åsikter och olika sätt att framföra dem. Om man har svårt för att acceptera det så bör man kanske låta bli att delta i öppna trådar. Personligen anser jag att det är ganska förmätet att se sitt eget sätt att framföra saker som någon slags mall för hur alla borde skriva.
Visst är det fel med rena påhopp, men då bör det ju också fastställas att det faktiskt är påhopp och inte bara något som inte stämmer överens med ens egna åsikter.
Jag tror du är lite för snabb när du läser framförallt svarar innan du tänker till. Linux kommenterade i generella termer och du kommentarer honom väldigt onyanserat och omoget.
Som sagt, man kan framföra ett budskap på bra korrekt sätt eller banka in det som du gör och se det som en framgångsfaktor. Men lycka till med dina inlägg.
Ja och som sagt olika människor har olika sätt att uttryck saker, innebär det att alla som inte skriver som man själv tycker de borde göra ska hålla käften?
Vad är det som säger att just ditt sätt att uttrycka dig är det "korrekta" ?
Personligen anser jag att så länge människor inte ägnar sig åt rena påhopp vilket det finns en anmäla knapp för, så får man ha lite tolerans för att människor kan både tycka olika och uttrycka sig olika. Att anklaga andra för "påhopp" när de skriver på ett sätt man inte gillar eller skriver något man inte håller med om är inte heller ok.