• Anonym (Fel brors fru)

Ni är inte snälla!

Jag startade en tråd om att jag var kär i en annan man än min egen, nämligen min mans bror. Jag fattar ju själv att det är fel så jag ville ha stöd i att släppa taget. Aldrig har jag fått utstå sådan avsky. Så många hårda ord och så mycket dömande. Är det anonymiteten som gör detta med människor? Jag gråtet i alla fall inombords för att det finns så mycket oförståelse i denna värld och med detta lämnar jag familjeliv.se

Ta hand om er ni som stannar kvar!

• Svar på tråden Ni är inte snälla!
  • Black Mamba 666
    Anonym (naaa) skrev 2017-05-15 16:29:07 följande:

Bara för att du har svårt för att ta ställning i frågor betyder det inte att andra har det, och det betyder absolut att inte att du är bättre på något sätt. 

Det måste ändå vara betydligt klokare att ha en neutral inställning och hålla truten än att låta meningslöst goja flöda ur munnen.
  • Anonym (naaa)
    Black Mamba 666 skrev 2017-05-15 19:14:30 följande:

Det måste ändå vara betydligt klokare att ha en neutral inställning och hålla truten än att låta meningslöst goja flöda ur munnen.

Smaken är som baken vissa gillar att alltid vara neutrala och aldrig ta ställning och kläcka ur sig intetsägande platityder, andra föredrar att ta ställning
  • Black Mamba 666
    Anonym (naaa) skrev 2017-05-15 19:19:29 följande:

Smaken är som baken vissa gillar att alltid vara neutrala och aldrig ta ställning och kläcka ur sig intetsägande platityder, andra föredrar att ta ställning

Du verkar onekligen gå från klarhet till klarhet. Glöm inte att även Triumf har rätt bra glass sortiment.
  • Johan75
    Anonym (naaa) skrev 2017-05-15 19:19:29 följande:
    Framförallt att ta ställning riktigt, riktigt anonymt.
    Behold, i come as a thief.
  • Anonym (Ex fruns syrra)

Jag ville också alltid knulla min (numera ex) frus syster. Inte för att jag var kär i henne. Nä snarare straff knulla henne för hon var så blåst men jävla va snygg hon var. Brukade ofta tänka på henne när jag knullade min fru.

Nu mera är jag gift med en kvinna som är ännu snyggare än den syrran men ibland kan jag inte låta bli att tänka på den lilla kåt slynan.

• Anonym (naaa)
    Johan75 skrev 2017-05-15 19:38:56 följande:
    Framförallt att ta ställning riktigt, riktigt anonymt.
    Ja för ditt nick säger ju allt om dig, vem du är, var du bor, vad du heter, telefon, mail, osv, eller hur Peter?
  • Anonym (naaa)
    Black Mamba 666 skrev 2017-05-15 19:33:42 följande:
    Du verkar onekligen gå från klarhet till klarhet. Glöm inte att även Triumf har rätt bra glass sortiment.
    Ja exakt, klarhet är ledordet, som i att man tar en klar ställning till något och stå för det och inte som vissa andra lägger sig någonstans i mitten så man inte riskerar någonting och slipper ta kritik för sina åsikter. Säkert jättesmart och taktiskt men rätt intetsägande och fegt
  • Johan75
    Anonym (naaa) skrev 2017-05-16 13:43:45 följande:
    Ja för ditt nick säger ju allt om dig, vem du är, var du bor, vad du heter, telefon, mail, osv, eller hur Peter?
    Och ändå, jag har inte aktivt valt att klicka i en liten ruta och sen välja ett tillfälligt nickname, vilket du har gjort. Väldigt passande nu när du är en av de modiga som vågar "ta ställning". 
    Behold, i come as a thief.
  • Anonym (Wtf)
    Anonym (Ex fruns syrra) skrev 2017-05-16 06:37:54 följande:

Jag ville också alltid knulla min (numera ex) frus syster. Inte för att jag var kär i henne. Nä snarare straff knulla henne för hon var så blåst men jävla va snygg hon var. Brukade ofta tänka på henne när jag knullade min fru.

Nu mera är jag gift med en kvinna som är ännu snyggare än den syrran men ibland kan jag inte låta bli att tänka på den lilla kåt slynan.

Straffknulla? Du menar våldta?
  • Anonym (naaa)
    Johan75 skrev 2017-05-16 13:50:12 följande:
    Och ändå, jag har inte aktivt valt att klicka i en liten ruta och sen välja ett tillfälligt nickname, vilket du har gjort. Väldigt passande nu när du är en av de modiga som vågar "ta ställning". 
    Vilken hjälte, speciellt när ditt nick inte säger ett skit mer än mitt i den här tråden eller menar du att dina åsikter skulle vara mer värda än några andra bara för att du väljer att skriva som Peter istället för Anonym?

Dessutom verkar du ha missförstått lite vad ta ställning innebär, vem som tar ställning är ganska irrelevant, poängen är att man tar ställning, att vara neutral är inte att ta ställning.
Svar på tråden Ni är inte snälla!