BIM Juni 2017
Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)
Nån mer? :D
Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)
Nån mer? :D
Plussade nyss svagt svagt med CL early!!!!!
Här händer det ingenting spännande just nu. Beräknad ägglossning på fredag. Trivs ändå med den lugna tiden mellan mens och äl. Den är mest harmonisk enligt mig.
När ägglossningen har passerat så blir man så himla medveten om varenda kramp i kroppen! När jag tänker efter så känner jag knappt någonting från mensens sista dag fram till äl. Som sagt, harmoniskt ; )
Igårkväll hade jag och min sambo sex. Och jag tyckte det gjorde väldigt ont vid högra äggstocken. Kan detta vara normalt om man har ägglossning eller något som kanske bör kollas upp?
Någon som haft liknande?
*hoppar in i juni tråden*
Bim idag. Negativt test. Skit också.
Jag har många cykler så nästa ägglossning är på cd 24. Alltså den 24/6 som det ser ut nu och då blir bim den 8 Juli. Evig väntan. Är på cd 38 idag..... :-/
Beslutade mig för att hoppa ÄL-tester denna månad men fick i tisdags en liten blödning, trodde först mensen var på G men det var bara en blodflytning sen borta. Misstänker ÄL-blödning? ÄL igår och vi har haft sex lördag, söndag, tisdag och onsdag...nu hoppas vi naturen vill samma som vi
BIM 15/6. Hur går det för er andra? GRATTIS till alla ni som plussat!!
Beslutade mig för att hoppa ÄL-tester denna månad men fick i tisdags en liten blödning, trodde först mensen var på G men det var bara en blodflytning sen borta. Misstänker ÄL-blödning? ÄL igår och vi har haft sex lördag, söndag, tisdag och onsdag...nu hoppas vi naturen vill samma som vi BIM 15/6. Hur går det för er andra? GRATTIS till alla ni som plussat!!
Hoppar in här och hoppas på bättre tur nu i Juni. Har precis slutat blöda efter missfall nr 2, så jag vet inte exakt när BIM blir. Men eftersom det blev ett såpass tidigt kanske kroppen återställer sig lika fort igen, som efter första missfallet. I sådana fall blir BIM runt 20-23. Den här månaden kommer jag prova att smörja med progesteronkräm och se om det hjälper.
Plussade nyss svagt svagt med CL early!!!!!
Beslutade mig för att hoppa ÄL-tester denna månad men fick i tisdags en liten blödning, trodde först mensen var på G men det var bara en blodflytning sen borta. Misstänker ÄL-blödning? ÄL igår och vi har haft sex lördag, söndag, tisdag och onsdag...nu hoppas vi naturen vill samma som vi BIM 15/6. Hur går det för er andra? GRATTIS till alla ni som plussat!!