BIM Juni 2017
Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)
Nån mer? :D
Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)
Nån mer? :D
Ja verkligen, jag tog ett idag, kunde inte hålls mig...
naturligtvis var det negativt. Letade och letade men hittade inget streck.. ;)
Väntar nog också med nästa test till ÄL + 9.
Hade du mycket symptom när du plusssde?
... Jobbiga eviga väntan. Jag kommer vara för nyfiken och bränna av några tidiga test redan vid äl+9... Vid mitt ma och förra grav plussade jag med vanliga test på bim-3.
Ja verkligen, jag tog ett idag, kunde inte hålls mig...
naturligtvis var det negativt. Letade och letade men hittade inget streck.. ;)
Väntar nog också med nästa test till ÄL + 9.
Hade du mycket symptom när du plusssde?
Och det illamående var typ under en dag och typ lite småilla i typ en timme... Med dottern hade jag typ inga symptom under hela graviditeten. Magen växte och så kom spakarna från vecka 18.
Och det illamående var typ under en dag och typ lite småilla i typ en timme... Med dottern hade jag typ inga symptom under hela graviditeten. Magen växte och så kom spakarna från vecka 18.
Hjälp, vad innebär detta? Vet att det är torkat på dom tidigare men det har varit positivt sedan den 28/5. Innan har mina ÄL-test vart positiva 1 dag. Är det mina mf som fuckat upp kroppen?

Äl+1 och nu är det bara att vänta.... Bara
En liten fråga. Den 28/5 fick jag lite starkare på ältestet (negativt jag vet) men idag är de ännu svagare. Kan det vara att jag missat själva stegringen?

[quote=77713645][quote-nick]Tumvante skrev 2017-05-29 21:42:43 följande:[/quote-nick]Alltså...nu blir jag förvirrad...
Fick vad jag trodde positivt äl test igår och ont inatt på vänster sida.
Så vi sexade ikväll.
Gjorde ett test till ikväll och tyckte det blev lite lite starkare än igår... Är det äl imorgon nu alltså?
Mina tester (igår är det första\ översta):
Jag fick positivt igår kväll, även positivt imorse, jag räknar med äl imorgon, tempen får bekräfta. Men så brukar det vara, positivt sent kvällen den 14 och även dag 15 och ibland morgonen dag 16 och dag 16 brukar äl inträffa för dag 17 har tempen stigit
Hej tjejer!
Måste få lite rådgivning..
Positivt ÄL test imorse,
Vi sexade natten till igår och blir även lika ikväll, men är rädd att det inte räcker?
Ska vi fortsätta en dag till eller hur hade ni gjort?

Jag tar inga äl tester än, plussar jag inte den här gången kommer jag nog börja fundera på det. Just nu går jag efter min äl värk.. Iaf igår kväll började jag få ont i höger sida av magen, känner igen detta och det är äl värk :) Har ont idag med när jag vakna.. hade sex natten till igår. Tror ni det räcker eller ska man försöka köra idag? Och nån som vet att när man har äl värk, om man precis har haft äl då eller inte än, är den på g eller är det precis då man har äl? :o