• Miniiipaj

BIM Juni 2017

Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)

Nån mer? :D

• Svar på tråden BIM Juni 2017
  • Sofiamy
    vivieran456 skrev 2017-05-26 08:37:44 följande:
    Vi verkar ha ungefär samma datum för ÄL och BIM i juni :) Fick dessutom också mens imorse. Kändes lite tungt, men hade absolut inga symptom denna månad så var inte direkt förvånad. På't igen!
    Det är lika tungt varje fång mensen kommer, men vi är starka och klarar även denna månad! Nu tar vi nya tag!! Ska bli kul att följas!!
  • Pasgetti

Fick idag väldigt rikligt med flytningar, vita med små klumpar i (icke fertilt sekret). Vilket jag brukar få efter ägglossning men det jag reagerade på är att det var betydligt mycket mer än de brukar, till och med mer än ägglossningsflytningarna som jag brukar ha riktigt mycket av. Hoppas detta är ett bra tecken :)

• geranium86

Jag är nu på CD11 och vi har sex varannan dag. Förväntar mig ägglossning kring CD16. Åh, vad jag hoppas att det tar sig den här månaden!!

• Jooosen

Är på äl+6 snart. Samma som symptom som vanlig några dagar efter äl. Ont i väntar bröstet, typ under. Kan man känna samma symptom som vanligt fast ändå vara gravid :p..

• Elleteviva

Hej.. Helt ny här.. Fick missfall i v. 7 förra helgen :( Men hoppas på äl runt den 6:e igen.. Blir 7:e försöket nu.

• DragonWoman

Maximal fertilitet på monitorn igår och idag är bara att hoppas på att ägget släpper snart och sexa massor nu

• Hansson88

Hej allihopa !

Här Bim nu den 1 Juni så väntar med spänning. Inga symptom på varken det ena eller det andra.

Här ett barn som föddes i September 2016. Nu vill vi ha en 2a.

• Hansson88
    DragonWoman skrev 2017-05-28 13:06:16 följande:

Maximal fertilitet på monitorn igår och idag är bara att hoppas på att ägget släpper snart och sexa massor nu

Åhh!! Spännande
  • Jooosen

En fråga: är på äl+6, bim-6. Har ömma bröst mest på sidorna som jag brukar ha mellan äl o mens. Kan kroppen köra sina vanliga pms symptom för att sedan ställa om sig till grav symptom? Det känns ju redan lite kört eftersom jag känner det gamla vanliga ...

Svar på tråden BIM Juni 2017