BIM Juni 2017
Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)
Nån mer? :D
Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)
Nån mer? :D
Det är för tidigt och känna än. Ägglossningen sker 12-48 dagar efter positivt test. Då är du på kanske äl+4 idag. Ägget fäster normalt mellan 7-10 dagar efter ägglossningen. Håll ut lite till! :)
Oj, fick ett starkt streck nyss! Och jag som inte brukar testa på förmiddagarna. Hade bara hållt mig i en halvtimme. :)
Det kan vara så också att du har som mig, en väldigt kort stegring. Jag får sällan positivt när jag bara testat på kvällen, utan jag måste testa 2 gånger om dagen för att hinna se en stegring.
Hej, jag hoppar in här med. Har en son på 11 månader och vi har nu valt att börja försöka få till eTT syskon:) har bim i slutet på juni så får snällt vänta :)
Hej, jag hoppar in här med. Har en son på 11 månader och vi har nu valt att börja försöka få till eTT syskon:) har bim i slutet på juni så får snällt vänta :)
Hej! Min dotter är också elva månader just nu! Också precis börjat försöka igen.
Hej! Min dotter är också elva månader just nu! Också precis börjat försöka igen.
Vad roligt :) min son är snart 11 månader, den 18e. Tyckte först att de va tidigt att börja försöka med syskon men vill ju ha nära i åldrarna så ;)
Jag kände att jag absolut inte ville vara höggravid en sommar igen. Förra sommaren var så varm när vi fick dottern. Och jag ska vara hemma till nyår och då drygar vi ut dagarna istället och skolar inte in henne alls. Så slipper hon förskola till hon är 2,5 år. Om det nu tar sig då alltså. Annars får vi göra om planerna!
Slippa O slippa, min 1.5 åring älskar sin förskola!
Hon får otroligt bra stimulans och lek där varje dag. Så förskola kan vara bra också! och jag har mer energi när vi har ledig tid ihop.
Inget fel på förskola, jag är själv förskollärare! Men så små barn har inte BEHOV av förskola. Familjen och tid med dom är viktigare. Vill dock påpeka att jag absolut inte menar att förskola skulle vara skadligt på något sätt. Min äldsta (11 år), skolade jag in när hon var ett, och älskade sin förskola från första dagen. Jag menar att de inte har behov av det. Och det är det jag menar när jag säger "slippa förskola".