• Miniiipaj

BIM Juni 2017

Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)

Nån mer? :D

• Svar på tråden BIM Juni 2017
  • Thisdream

Mitt magont har suttit i sen i lördagskvöll och sitter kvar än.. Jag undrar vad detta kan vara :/ är bara på äl +5 .. min sambo tyckte jag skulle ringa gyn eller vårdcentral då jag hade så himla ont vissa stunder igår ?. Vad tror ni ?. Kan man ha ont så pass tidigt ?. Kan de vara ägget som försöker fästa ?. Med sonen kände jag ingenting sånt innan jag plussat.. :/ jösses.

• Grus grus

Pms from hell idag, en vecka innan mens. Har dessutom ont i mammamagen. Blir nog inget plus här nästa vecka...

online you can be anything you want. Strange why so many choose to be stupid.
  • Anonym987654321

Ostarihavet, så hade jag när jag belv gravid med dottern men har aldrig haft annars heller

• Mariiieee
    ostarihavet skrev 2017-06-05 07:54:35 följande:

Jag ska ha ägglossning idag eller imorgon enligt uträknare, nu har vi muppar fyra dagar i rad.

Imorse när jag var på toa (ursäkta äckelmagade) fick jag en jäääättestor ägglossningsflytning, med lite blodspår i. Vad beror det på? När släpper isåfall ägget?? Brukar ha ägglossningsflytningar men inte med blod i.

Har ätit rosenrot denna månaden, om det kan ha med saken att göra?

I vintras hade jag en rosa blödning på onsdagskvällen och på torsdags morgonen, sedan lite bruna spottings på fredagen. Aldrig haft något sådant innan. Så jag antar att blödningarna kommer när ägget släpper. Rosenrot jag ingen erfarenhet av tyvärr.
  • ostarihavet
    Mariiieee skrev 2017-06-05 09:43:24 följande:
    I vintras hade jag en rosa blödning på onsdagskvällen och på torsdags morgonen, sedan lite bruna spottings på fredagen. Aldrig haft något sådant innan. Så jag antar att blödningarna kommer när ägget släpper. Rosenrot jag ingen erfarenhet av tyvärr.
    Okej, tack för svar!

Är inte en blödning, mer en jääättetjock ägglossningsflytning med lite strimmor i! :) 
  • ostarihavet
    Anonym987654321 skrev 2017-06-05 09:41:05 följande:

Ostarihavet, så hade jag när jag belv gravid med dottern men har aldrig haft annars heller

Tack för svar :D Gravid kan jag nog omöjligt vara ännu då jag ska ha ägglossning idag :) Men har nog med det att göra!

Lycka till! 
  • oONinniOo

ÄL på ingång nu och rejält med äggviteflytningar (var tvungen att ta bild). Har dock för ovanlighetens skull inte alls lika mycket mol över äggstockarna, som jag brukar ha. Inte än i alla fall. Dags om några enstaka dagar att börja smörja med ProgesterAll.

• Charlizee
    Skrutt 83 skrev 2017-06-04 21:15:44 följande:

Oj vilka lovande symtom!!! Låter verkligen lovande för dig denna månad!! Håller tummarna stenhårt. Här känner jag mig skitdepp! Inte ett enda symtom, brösten ömmar knappt alls. Mkt mindre än se brukar efter äl och tempen har stigit men ligger lägre än vanligt så är nojig att äl inte ens blev av. Tror väl den blev det men känns som progestronet är lågt. Så bara på äl+4 men redan inställd på minus och nytt försök. Hade så mycket hopp stt detta skulle vara vår månad..

Jag tror att inga symptom är det mest lovande att känna Ge inte upp hoppet än! Det känns som att jag haft dessa symptom nästan varje månad i 5 månaders tid nu, Hahaha!! Är inställd på ett minus och nya tag nästa månad... skulle du testa på fredag?
  • Freya18

Igår var stickan fortsatt stark och på kvällen kom ägglossningssmärtorna. Jäklar var det molade på! Idag på förmiddagen var stickan svag igen så nu har ägget släppt! :) Ännu en gång ägglossade jag under natten. Verkar va så min kropp fungerar.

Nu kommer jag ta dessa "analysera-dagar" med ro. Tiden mellan äl och bim känner jag alltid kramper i livmodern, får ont i ryggen, trötthet och mera hungerkänsla. Man tror varje månad att man är gravid.. Men när jag blev gravid i december så fick jag kraftigt molande värk i svanken några dagar innan plusset. Så jag väntar på samma symptom igen. :)

• typ89

Nu har monitorn visar hög i 14 dagar. ..någon som vet om man kan gravtesta med den trots att den inte visat maximal? Försökte få den till låg idag genom att ej ta morgon kiss men visade hög ändå?! Tog en sticka från testlagret som va negativ iallafall.

Svar på tråden BIM Juni 2017